رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 369781

رستورانها و هتلهای استانبول

رپورتاژ / در مورد رستورانها و هتلهای استانبول در ادامه بیشتر بخوانید.

قصد سفر به ترکیه را دارید

آیا مایلید که در یک رستوران خوب غذائی بسیار خوب را میل کنید؟

رستوران های درجه 1 و هتلهای استانبول را در ادامه ببینید.

رستوران لاموئت (La Mouette)

رستوران لاموئت که در تراس هتل تام­تام سویتز (Tomtom Suites) واقع در خیابان بی اوغلو (Beyoğlu) قرار دارد، دارای چشم‌اندازی دل‌نشین به محلات قدیمی شهر استانبول است و مهم‌تر اینکه از خدمات دو سرآشپز جوان بااستعداد و نخبه که مهارت زیادی در انتخاب مواد اولیه محلی دارند، سود می‌برد. استفاده خلاقانه این دو نفر از مواد اولیه موجود در بازار محلی برای تهیه جگر آرناووت (Arnavut ciğeric) که طعم و رایحه آن خوراک جگر چرب فرانسوی را به خاطر می‌آورد، یکی از بهترین غذاها در تمام استانبول را به وجود آورده است. یکی از دسرهای رستوران که نوعی پاناکوتا ( panna cotta ) تهیه‌شده با ماست است، به لطف ترفندهای این سرآشپزهای مبتکر از نوع اصلی آن بسیار لذیذتر و پرطرفدارتر است.

رستوران مایا (Lokanta Maya)

به نظر می‌رسد وقتی سال گذشته دیدِم شنول (Didem Şenol) این رستوران را افتتاح کرد، دقیقا می‌دانست که استانبول به یک رستوران غیررسمی و دنج با منویی مختصر شامل غذاهایی امروزی ترکیه‌ای و غذاهای مخصوص فصل‌های مختلف نیاز دارد. رستوران مایا از زمان گشوده شدن، مورد استقبال پرشور مشتری‌های محلی و گردشگران خارجی قرار گرفت و به‌سرعت دوستداران پر و پا قرصی پیدا کرد. در بین غذاهای این رستوران موجور (mucver) محبوبیت زیادی دارد، به حدی که خانم شنول دستور تهیه‌ی آن را روی آینه‌ای در سالن رستوران نوشته تا مشتریان دیگر در مورد آن سؤال نکنند. از دیگر غذاهای لذیذ رستوران مایا خوراک کاراملی ماهی خاردار با پرتقال است.

رستوران روملی‌حصار اسکله (Rumelihisari Iskele)

این رستوران روی تنگه‌ی بسفر، در یک اسکله‌ی قدیمی متعلق به دوران امپراتوری عثمانی و در نزدیکی یک دژ قرون‌وسطایی ساخته شده است. رستوران اسکله محیطی الهام‌بخش و خیال‌انگیز دارد و غذاهای آن نیز به همان نسبت خوشمزه هستند. این رستوران مانند یک کلبه‌ی ماهیگیری برآمده از دل تاریخ به نظر می‌رسد و اهالی سنت­گرای استانبول علاقه‌ی زیادی به آن دارند چراکه می‌دانند رسم و رسوم آشپزی سنتی ترکیه در آن کاملا رعایت می‌شود. پیشخدمت‌ها بیشتر مشتری‌ها را به اسم می‌شناسند و به ذائقه آن‌ها آشنایی کامل دارند. غذای این رستوران در چندین مرحله سرو می‌شود که با پیش‌غذا یا مزه سرد آغاز شده و بعد با پیش‌غذای داغ و نهایتا غذای دریایی اصلی ادامه پیدا می‌کند. این رویه یکی از رسوم بسیار لذت‌بخش استانبول است.

رستوران فیش (Fish)

جزیره کوچک گالاتاسرای در خلیج کوروچشمه (Kuruçeşme) واقع در تنگه‌ی بسفر، در نگاه اول منطقه‌ای جدا مانده و مهجور به نظر می‌رسد ولی رستوران‌ها، کلوپ‌های شبانه و چند باشگاه بیلیارد مجهز، آن را به محلی رؤیایی و البته گران‌قیمت و انحصاری برای خوردن، نوشیدن و لذت بردن از زیبایی‌های تنگه‌ی بسفر تبدیل کرده است. رستوران فیش سال گذشته توسط مالکین موسسه تفریحی ۳۶۰ تأسیس شد و با سالن غذاخوری لوکس و همین‌طور منویی نامتعارف شامل مزه‌های مختلف و غذاهای تهیه‌شده از ماهی تازه، محل مناسبی برای مسافران دائمی است تا اهمیت غذا خوردن در محیطی دل‌نشین به‌عنوان بخش مهمی از پرستیژ اجتماعی را به آن‌ها یادآوری کند.

رستوران نیکل استانبول - Nicole Restaurant

یک رستوران عالی که می تواند مقصد اول شما در استانبول باشد. رستوران نیکول استانبول با سرآشپز معروف Aylin Yazıcıoğlu اداره می شود. سر آشپز Aylin Yazıcıoğlu, فارق تحصیل دکترا از دانشگاه کمبریج گرفته و سازنده بهترین طعم هاست. او پیش از باز کردن رستوران نیکلل با سر آشپز های فرانسوی زیادی کار کرده است. می توان تلاقی مهارت فرانسوری و مواد اولیه تازه ترکی را در طعم غذا های این رستوران لمس کرد. از طعم غذا که بگذریم، منظره دیدنی استانبول از بالکن این رستوران واقعا دیدنیست.
قیمت رستوران نیکل استانبول : در رده رستوران های گران قیمت.
نشانی : ترکیه، استانبول، بی اوغلو، محله تام تام .
ساعات کاری : در همه روز ها به جز روز یک شنبه، در ساعات ناهار و شام پذیرای مهمانان استانبول می باشد.

رستوران هونکار استانبول - Hünkar

از غذاهای مجلل رستوران هونکار استانبول لذت ببرید. این رستوران یک رستوران مطرح با دکوراسیون سنتی ترکی است به محض اینکه وارد این رستوران مدل کافه ترایی می شوید می توانید از منو تازه روز انتخاب کنید. یکی از غذاهای معرکه این رستوران kuzu incik و کوفته kaednbudu است.
قیمت رستوران هونکار استانبول : در رده رستوران های متوسط قیمت.
ساعات کاری : همه روز های هفته از ساعت 12 الی 10:30 شب باز می باشد.
نشانی : ترکیه، استانبول،سیزلی، محله هاربیه در Gümüş.

رستوران برسا استانبول - Borsa Restaurant

یک رستوران کلاسیک استانبولی واقعی، رستوران برسا تجربه و پیشینه ای درخشان در استانبول داشته و دارد، این رستوران به عنوان آشپزخانه بهترین و با کیفیت ترین غذا های ترکیه تا سال 1927 معرفی شده و حال با گذشت زمان تغییر نکرده است. شهرت و خوش نامی این رستوران در سرو خوشمزه ترین غذا های ترکی هنوز زبان زد است. به شما توصیه می کنیم تا دو غذای yaprak sarması و kuzu tandır را حتما در رستوران برسا امتحان کنید.
قیمت رستوران برسا استانبول : در رده رستوران های متوسط قیمت.
ساعات کاری : همه روز های هفته از ساعت 11 الی 10 شب باز می باشد.
نشانی : ترکیه، استانبول،سیزلی، محله هاربیه در Mim Kemal Öke.

رستوران اورفوز استانبول - Orfoz

یکی از بهترین رستوران های استانبول، رستوران اورفوز است که تقریبا در پخت همه غذاهای دریایی متخصص است. منو این رستران به تنهایی یک سفر فوق العاده است. کرم دودی، حلزون دریایی با سس مخصوص، جوجه های تازه با لیمو و گوشت های تازه در فر و صد غذای دیگر را باید در این رستوران امتحان کرد.
قیمت رستوران اورفوز استانبول : در رده رستوران های متوسط قیمت.
ساعات کاری : همه روز های هفته از ساعت 7 عصر الی 1 شب باز می باشد.
نشانی : ترکیه، استانبول، بدروم، محله کومباچه در Zeki Müren.

رستوران آسیتان استانبول - Asitane

از دیگر رستوران ها برتر استانیول، رستوران آسیتان است، این رستوران را درواقع می توان نماینده واقعی آشپزخانه سابق کاخ عثمانی خواند. این رستوران بیش از 200 دستور پخت قدیمی از سال 1991 را با همان مزه و طعم احیا کرده است. این رستوران در واقع سلیقه منحصر به فرد سلطنتی را زنده و حفظ کرده است. در این رستوران معروف غذاهای قصر عثمانی را امتحان کنید.
قیمت رستوران هونکار استانبول : در رده رستوران های متوسط قیمت.
ساعات کاری : همه روز های هفته به جز روزهای چهارشنبه از ساعت 12 الی 10:30 شب باز می باشد.
نشانی : ترکیه، استانبول، بدروم، محله ادیرنکاپی در کریه کمی.

پیش از خرید تور استانبول حتما مطالب زیر را در مورد هتلهای استانبول بخوانید.

تعداد هتل‌های استانبول آنقدر زیاد است که در هرجای شهر که بخواهید می‌توانید یکی از آنها را با قیمتی که در نظر دارید انتخاب و رزرو کنید. تعداد زیادی از هتل‌های استانبول در میدان تقسیم، قلب شهر استانبول قرار گرفته که با انتخاب هرکدام از آنها دسترسی‌تان را به قسمت‌های مختلف شهر آسان کرده‌اید. تعداد زیادی از مراکز خرید، رستوران‌ها و دیدنی‌های استانبول هم در این میدان یا نزدیکی‌اش قرار دارد و انتخاب یک محل اقامت در آن کار شما را حسابی راحت می‌کند. قیمت هتل‌های استانبول در محله‌ی تقسیم متفاوت است. اینجا هم اتاق‌هایی با هزینه‌ی کم پیدا می‌کنید و هم هتل‌های لوکس و مجلل با هزینه‌ها و امکانات بیشتر. بهتر است پیش از سفرتان به استانبول اطلاعاتتان را درباره هتل‌های استانبول و تنوعشان در هزینه و امکانات، کامل کنید تا بتوانید با آزادی بیشتری انتخاب کنید.

رزرو هتل در استانبول به نوع سفرتان بستگی دارد که کاری ست یا تفریحی اما بیشتر مسافرین ایرانی ، هتل هایی را که در منطقه تکسیم واقع شده اند ، برای اقامت انتخاب می کنند . این هتل ها دسترسی آسانی به رستوران ها ، مراکز خرید استانبول ، اماکن دیدنی استانبول و … دارد.گفته می شود که روزانه حدود 3 میلیون نفر از این منطقه گذر می کنند . همچنین اکثر هتل های چهار ستاره استانبول و هتل های پنج ستاره استانبول در این منطقه و اطراف آن وجود دارند و در واقع اولین پیشنهاد ما به مسافرین هتل های منطقه تکسیم است چون هر دسترسی به همه چیز برایتان راحت است و بدون احتیاج به وسیله نقلیه جهت رفت و آمد ، می توانید از اقامت خود لذت ببرید.هتلهای 4 ستاره استانبول و هتل های 5 ستاره استانبول اکثرا در منطقه تکسیم استانبول است . منطقه آکسارای استانبول بافت قدیمی دارد و جزو قدیمی ترین مناطق شهر استانبول ترکیه به حساب می آید و پر از کوچه و پس کوچه می باشد. در منطقه آکسارای استانبول هتل ها و مغازه های زیادی واقع شده است در این منطقه ،اغلب هتل های 3 ستاره استانبول واقع هستند . اگر دوست دارید به مناطق دیدنی استانبول ترکیه نزدیک باشید هتل محل اقامت خود را در منطقه فیندیک زاده استانبول انتخاب کنید . منطقه لاله لی استانبول برای اقامت افرادی که برای خرید کلی به استانبول سفر میکنند این منطقه را توصیه می نماییم ، اما برای اقامت خانواده ها توصیه نمی شود . کیفیت هتل ها و غذاخوری ها نیز در برخی از قسمتهای این منطقه به شکل نامطلوبی پایین است . از معروفترین هتلهای استانبول مثل هتل 5 ستاره گراند جواهر استانبول و مرکز خرید جواهر استانبول در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد. و با میدان تقسیم تفریبا 20 دقیقه پیاده راه دارد. در منطقه بشیکتاش استانبول هتل 5 ستاره و معروف چیراهان که در کنار بسفر واقع شده و جزو هتل های لوکس استانبول به شمار می آید واقع شده است . این هتل قبلا کاخ چراغان بوده که امروزه به صورت هتل استفاده می گردد و بسیار دیدنی است.

هتل 5 ستاره گرند جواهر استانبول

هتل 5 ستاره الیت استانبول

هتل 5 ستاره رامادا پلازا استانبول

هتل 5 ستاره گرین پارک مرتر استانبول

هتل 4 ستاره کریستال استانبول

هتل 3 ستاره بودو استانبول

هتل های منطقه تکسیم استانبول

شناخته شده ترین منطقه استانبول در میان ایرانیان، "میدان تکسیم" یا "میدان تقسیم" و منطقه تکسیم می باشد. بنابراین بیشتر مسافرین ایرانی ترجیح می دهند هتل هایی را که در منطقه تکسیم واقع شده اند، برای اقامتشان انتخاب کنند. این هتل ها دسترسی آسانی به رستوران ها، مراکز خرید استانبول، اماکن دیدنی استانبول و … دارند. همچنین اکثر هتل های 4 ستاره استانبول و هتل های 5 ستاره استانبول دراین منطقه وجود دارند و در واقع اولین پیشنهاد ما به مسافرین استانبول، هتل های منطقه تکسیم استانبول است زیرا در این منطقه دسترسی به همه چیز برایتان راحت است و بدون احتیاج به وسیله نقلیه جهت رفت و آمد، می توانید از اقامت خود لذت ببرید.

- هتل های منطقه آکسارای استانبول

منطقه آکسارای استانبول بافت قدیمی دارد و جزو قدیمی ترین مناطق شهر استانبول ترکیه به حساب می آید و پر از کوچه و پس کوچه می باشد. هتل های منطقه آکسارای استانبول، اغلب از نوع هتل های 3 ستاره می باشند.

- هتل های منطقه فیندیک زاده استانبول

اگر دوست دارید به مناطق دیدنی استانبول ترکیه نزدیک باشید، محل اقامت خود را در هتل های منطقه فیندیک زاده استانبول را انتخاب کنید.

- هتل های منطقه لاله لی استانبول

هتل های منطقه لاله لی استانبول برای اقامت افرادی که برای خرید کلی (خرید عمده) به استانبول سفر می کنند مناسب است، اما برای اقامت خانواده ها چندان توصیه نمی شود. کیفیت هتل ها و رستوران های این منطقه چندان مناسب نیست!

- هتل های منطقه شیشلی استانبول

لوکس ترین هتل های استانبول مانند هتل 5 ستاره گراند جواهر در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد. از منطقه شیشلی تا میدان تقسیم حدود 20 دقیقه پیاده فاصله است.

ویت استانبول سوئیت | Witt Istanbul Suites

پیش از خرید آفر تور لحظه آخری حتما در مورد هتلهای استانبول بیشتر بخوانید.

هتل برتر از دید مسافران ۲۰۱۶ تریپ ادوایزر

۵ ستاره

ارزیابی هزینه: گران، بین ۱۰۲ تا ۱۰۵ دلار

هتل ویت استانبول سوئیت در یکی از بهترین مناطق شهر قرار دارد به گونه ای که تنها با دقایقی پیاده روی به میدان تکسیم و دیگر جاذبه های شهری استانبول مانند موزه مدرن استانبول و بوتیک های مدرن بیوگلو جهانگیر خواهید رسید. در کل در این هتل سوئیت، ۱۷ اتاق به چشم می خورد که ۱۵ تای آن از وسعت ۶۰ متر مربعی برخوردارند. هتل ویت سوئیت استانبول در میان افرادی که اقامت و گردشی طولانی مدت در استانبول دارند، شهرت بسیار دارد. امکانات درون سوئیت ها همگی لوکس بوده و از بهترین برندها انتخاب شده اند.

ویت استانبول را همچنین با عناوین «ویت هتل استانبول» و «ویت استانبول هتل استانبول» را می شناسند. از عناوین و افتخارات هتل می توان به : سومین هتل لوکس برتر استانبول، ۱۲مین هتل رومانتیک استانبول، ۲۵مین هتل خانوادگی استانبول و ۳۳مین هتل برتر تجاری استانبول اشاره کرد.

امکانات: وایفای پرسرعت رایگان، صبحانه رایگان، خدمات اتاق

فواصل:

۳۶.۸ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آتاتورک (حدود ۳۳ تا ۵۵ دقیقه سواری بسته به وضعیت ترافیک)

۴۴.۳ کیلومتر تا فرودگاه صبیحه گوکن (حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه سواری بسته به وضعیت ترافیک)

۴۰۰ متر تا موزه مدرن استانبول

۵۰۰ متر تا حمام ترکی گالاتاسرای

۸۰۰ متر تا برج گالاتا / خیابان استقلال

۹۰۰ متر تا میدان تکسیم

پذیرش هتل: ساعت ۱۴:۰۰ تا ۰۰:۰۰
تسویه: تا ساعت ۱۲:۰۰

نکات مهم:

پیش از رزرو اتاق خود امکان کنسل و یا پیش پرداخت را حتما بررسی کنید (برای هر اتاق متفاوت است.)

رایگان! اقامت یک کودک زیر ۶ سال در صورت استفاده از تخت های موجود رایگان است.

امکان افزودن تخت اضافه وجود ندارد.

ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

آدرس: ترکیه، استانبول، جهانگیر، خیابان دفتردار یوکوسو شماره ۲۶

Address: Defterdar Yokusu Sokak No:۲۶ Cihangir, Istanbul ۳۴۴۳۳, Turkey

۲- سوئیت توم توم | Tomtom Suites

هتل برتر از دید مسافران ۲۰۱۶ تریپ ادوایزر

۵ ستاره

ارزیابی هزینه: گران، بین ۱۲۱ تا ۳۱۰ دلار

ساختمان هتل سوئیت توم توم متعلق به نیمه قرن ۱۹ میلادیست و در واقع خانه قدیمی فرقه فرانسیسکن بوده است. این هتل مجلل در حال حاضر با طراحی و معماری داخلی چشمگیر، خدمات لوکس و نمایی تاریخی یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره و لوکس استانبول محسوب می شود. این هتل در کل ۲۰ سوئیت و تراس دارد که نمایی فوق العاده و پانورامایی از شهر قدیمی و تاریخی استانبول به دست می دهد. صرف غذا در رستوران این هتل، رستوران نیکول را از دست ندهید. رستوران نیکول خود یکی از بهترین رستوران های لوکس استانبول است. برای آشنایی از جزئیات بیش تر این رستوران، رستوران های لوکس و گران قیمت استانبول را بخوانید.

از جمله عناوین و افتخارات هتل توم توم می توان به: ۵ مین هتل رمانتیک استانبول، ۶مین هتل لوکس استانبول، ۱۵مین هتل خانوادگی استانبول اشاره کرد.

امکانات: وایفای پرسرعت رایگان، صبحانه رایگان، خدمات اتاق

فواصل:

۲۰ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آتاتورک (حدود ۲۴ تا ۴۸ دقیقه سواری بسته به وضعیت ترافیک)

۴۴.۶ کیلومتر تا فرودگاه صبیحه گوکن (حدود ۳۷ تا ۸۷ دقیقه سواری بسته به وضعیت ترافیک)

۲۰۰ متر تا موزه معصومیت / خیابان فرانسه

۶۰۰ متر تا برج گالاتا

۸۰۰ متر تا خیابان استقلال

۱ کیلومتر تا میدان تکسیم

پذیرش هتل: ساعت ۱۵:۰۰ تا ۰۰:۰۰
تسویه: تا ساعت ۵:۰۰ تا ۰۰:۰۰

نکات مهم:

پیش از رزرو اتاق خود امکان کنسل و یا پیش پرداخت را حتما بررسی کنید (برای هر اتاق متفاوت است.)

رایگان! اقامت یک کودک زیر ۶ سال در صورت استفاده از تخت های موجود رایگان است.

رایگان! اقامت تمام کودکان زیر ۲ سال در صورت استفاده از تخت های کودک رایگان است.

هزینه اقامت هر فرد (کودک و بزرگسال) در صورت استفاده از تخت های اضافی، شبی ۱۰۰ یورو است.

هر اتاق حداکثر گنجایش یک تخت اضافه دارد.

ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

آدرس: ترکیه، استانبول، کاراکوی، خیابان توم توم کاپتان شماره ۱۸، محله توم توم

Address: Tomtom Mah. Tomtom Kaptan Sokak No ۱۸ Karakoy, Istanbul ۳۴۴۳۳, Turkey

۳- سنت رجیس استانبول | The St. Regis Istanbul

هتل برتر از دید مسافران ۲۰۱۶ تریپ ادوایزر

۵ ستاره

ارزیابی هزینه: گران، بین ۲۰۷ تا ۳۴۵ دلار

هتل سنت رجیس استانبول در میان شهری با تنوع بی نظیر نمونه بارزی از مهمان نوازی فوق العاده و طراحی چشمگیر است. برای لذت بردن در اقامتگاهی افسانه ای و مجلل آماده شوید!

از عناوین و افتخارات هتل می توان به : پنجمین هتل آبگرم برتر استانبول و هفتممین هتل لوکس استانبول اشاره کرد.

امکانات: استخر، خدمات اتاق، رستوران، ماساژ و آبگرم، وایفای پرسرعت رایگان، خدمات اتاق

فواصل:

۲۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آتاتورک (حدود ۲۸ تا ۵۶ دقیقه سواری بسته به وضعیت ترافیک)

۴۳.۴ کیلومتر تا فرودگاه صبیحه گوکن (حدود ۳۳ تا ۸۷ دقیقه سواری بسته به وضعیت ترافیک)

۹۰۰ متر تا ایستگاه مترو عثمانبی

۱ کیلومتر تا ایستگاه مترو تکسیم

۱.۱ کیلومتر تا قصر دولمه باغچه / برج ساعت دولمه باغچه

۱.۳ کیلومتر تا میدان تکسیم

پذیرش هتل: از ساعت ۱۵:۰۰
تسویه: تا ساعت ۱۲:۰۰

نکات مهم:

پیش از رزرو اتاق خود امکان کنسل و یا پیش پرداخت را حتما بررسی کنید (برای هر اتاق متفاوت است.)

رایگان! اقامت تمام کودکان زیر ۲ سال در صورت استفاده از تخت های کودک رایگان است.

رایگان! اقامت تمام کودکان زیر ۱۲ سال در صورت استفاده از تخت های اضافه رایگان است.

هزینه اقامت هر فرد (کودکان بالای ۱۲ سال و بزرگسال) در صورت استفاده از تخت های اضافی، شبی ۷۰ یورو است.

هر اتاق حداکثر گنجایش یک تخت اضافه دارد.

ورود حیوانات خانگی در صورت درخواست دادن، آزاد است. ممکن است هزینه اضافی دریافت شود.

آدرس: ترکیه، استانبول، خیابان میم کمال اوک، محله هاربیه

Address: Harbiye Mah. Mim Kemal Oeke Cad. O ۳۵/Ni, Istanbul ۳۴۳۶۷, Turkey

۴- هتل رافلز استانبول | Raffles Istanbul

هتل برتر از دید مسافران ۲۰۱۶ تریپ ادوایزر

۵ ستاره

ارزیابی هزینه: گران، بین ۲۷۰ تا ۴۳۰ دلار

هتل رافلز استانبول بر فراز شهر تاریخی و باستانی استانبول قرار دارد و یکی از بهترین هتل های لوکس و ۵ ستاره استانبول محسوب می شود. مزیت اصلی هتل رافلز قرار گیری در مجموعه زرلو سنتر است که برای دسترسی به مرکز خرید زرلو سنتر تنها کافیست چند دقیقه پیاده روی کنید. همچنین این هتل لوکس و مجلل دسترسی مناسبی به دو مرکز خرید مهم و مورد توجه استانبول مانند آکمرکز و کانیون دارد. همچنین به تازگی این هتل از سمت سایت Travel+Leisure به عنوان بهترین هتل های جدید ۲۰۱۵ برگزیده شده است.

امکانات: استخر، وایفای پرسرعت رایگان، سالن بدن سازی، پارکینگ رایگان، خدمات اتاق، رستوران و ماساژ

فواصل:

۲۳.۳ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آتاتورک (حدود ۳۳ تا ۵۵ دقیقه سواری بسته به وضعیت ترافیک)

۴۰.۷ کیلومتر تا فرودگاه صبیحه گوکن (حدود ۴۶ تا ۱ ساعت سواری بسته به وضعیت ترافیک)

۳ متر تا مرکز خرید زرلو سنتر

۱.۳ کیلومتر تا ایستگاه مترو لونت

۱.۴ کیلومتر تا مرکز خرید آکمرکز / مرکز خرید کانیون

۲.۶ کیلومتر تا پل بسفر

۳.۴ کیلومتر تا قصر دولمه باغچه

پذیرش هتل: ساعت ۱۵:۰۰
تسویه: تا ساعت ۱۲:۰۰

نکات مهم:

پیش از رزرو اتاق خود امکان کنسل و یا پیش پرداخت را حتما بررسی کنید (برای هر اتاق متفاوت است.)

رایگان! اقامت یک کودک زیر ۲ سال در صورت استفاده از تخت های کودک رایگان است.

هزینه اقامت یک کودک زیر ۱۲ سال برای استفاده از تخت های اضافه شبی ۳۵ یورو است.

هزینه اقامت هر فرد (کودکان بالای ۱۲ سال و بزرگسال) در صورت استفاده از تخت های اضافی، شبی ۷۰ یورو است.

رایگان! اقامت یک کودک زیر ۵ سال در صورت استفاده از تخت های موجود رایگان است.

هر اتاق حداکثر گنجایش یک تخت اضافه دارد و اضافه کردن تخت تنها در صورت ارائه درخواست و پذیرش از سمت مدیریت امکان پذیر است.

ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

آدرس: ترکیه، استانبول، بسیکتاس، مرکز زرلو

Address: Zorlu Center | Besiktas, Istanbul ۳۴۳۴۰, Turkey

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها