رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 370082

در دیدار شبانه وزیر ورزش با افتخاری چه گذشت؟

ساعت 24- مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سلطانی فر دیدار کرد و گزارشی از اقدامات انجام شده در فصل نقل و انتقالات و روند آماده سازی تیم ارائه داد.

style="text-align:justify">در این دیدار، وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حضور پرقدرت اسقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای اولین بار در تاریخ دو تیم استقلال و پرسپولیس همزمان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده‌اند و در جمع هشت تیم برتر قاره حضور دارند و باید مراحل آماده سازی به گونه‌ای باشد که این دو تیم با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.

مسعود سلطانی فر با اشاره به بازی‌های درخور تحسین تیم ملی در جام جهانی قوتبال گفت: حالا نوبت استقلال و پرسپولیس است که در آسیا نه تنها از اعتبار فوتبال آسیا دفاع کنند بلکه امید و نشاط را به جامعه بیاورند و در این راه وزارت ورزش و جوانان همچنان که به تیم ملی کمک کرد به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز کمک می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برخی نگرانی‌های هواداران استقلال تاکید کرد: مراحل جذب بازیکن و آماده سازی باید به گونه‌ای باشد که هواداران به حضور پر قدرت تیمشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشند و لازم است در این زمینه مسائل شفاف به اطلاع هواداران برسد.

رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال، در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در فصل نقل و انتقالات، اردوی آماده سازی در ترکیه و مراحل آماده سازی استقلال به وزیر ورزش و جوانان ارائه داد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها