رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 370130

اخطار به فروشندگان مانتوهای جلوباز

ساعت24 -رئیس اتحادیه پوشاک استان البرز گفت: فروشگاه‌هایی در سطح شهر وجود دارند که دست به فروش پوشاک نامناسب و غیر اخلاقی می‌زنند؛ برخورد اتحادیه با این واحدهای صنفی محکم و قطعی خواهد بود و مانتوها و اجناس مغایر با قوانین اسلامی آنان جمع‌آوری و واحد صنفی نیز از دو ماه تا یک سال پلمب خواهد شد.

مانتوهای نامتعارف
div>

میراسماعیل صدیق در خصوص مباحثی که اخیراً درباره مانتوهای جلوباز مطرح شد؛ اعلام کرد: اتحادیه پوشاک هیچگاه مجوزی مبنی بر فروش مانتو و تیشرت‌های غیر معمول و خارج از شأن صادر نکرده که حالا بخواهد آن را لغو کند. این موضوع نیز تازگی ندارد و ما از سال گذشته خصوصاً عید نوروز به شدت ‌با آن برخورد داشته‌ایم.

وی در ادامه تشریح کرد: مجوزی مبنی بر فروش اینگونه کالاها وجود ندارد و اگر فروش آن وجود دارد غیر قانونی است؛ البته بیشتر به صورت دست فروش در خیابان‌ها و میادین شاهد فروش این قبیل اجناس هستیم.

رئیس اتحادیه پوشاک استان البرز افزود: البته فروشگاه‌هایی هم در سطح شهر وجود دارند که دست به فروش کالاهای نامناسب و غیر اخلاقی می‌زنند؛ در هر حال برخورد اتحادیه با اینگونه واحدهای صنفی محکم و قطعی خواهد بود و مانتوها و اجناس مغایر با قوانین اسلامی آنان جمع‌آوری و واحد صنفی نیز از دو ماه تا یک سال پلمب خواهد شد.

رییس اتحادیه پوشاک البرز با بیان اینکه فروشگاه‌های متعددی تبدیل واحد صنفی خود به فروشگاه‌های اسلامی را پذیرفته‌اند، گفت: اتحادیه پوشاک با راهکارهای مختلفی مانند کاهش و تخفیف عوارض و مالیات، از این واحدها حمایت خواهد کرد.

صدیق با تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی قانونی ادامه داد: ما باید از واحدهایی که مطابق با قانون کار می‌کنند حمایت کنیم جلو تعطیلی واحد تولیدی گرفته شود؛ البته این مهم حمایت دولت و ارگان‌های مختلف را می‌طلبد.

صدیق ادامه داد: لازم است از کارآفرینان و تولید کنندگان داخلی برای برندسازی حمایت کنیم چون در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که به خاطر نوسان ارز قاچاق پوشاک دیگر سودی ندارد و میزان آن کاهش پیدا کرده است؛ البته تعداد کمی به صورت بارهای شخصی از مرزها وارد و در شوهای خانگی عرضه می‌شوند.

وی گفت: ما امروز برای پیشرفت باید از علم مد استفاده کنیم؛ مد امروزه علمی جهانی‌ست که اگر از آن استفاده نکنیم متحمل زیان‌هایی در این زمینه می‌شویم.

منبع:ایسنا
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها