رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 370541

وحدتی: قوه قضاییه دستورات رئیس جمهور درباره واردات خودرو را جدی دنبال کند

ساعت 24-یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن اینکه دستورات اخیر رئیس جمهور در رابطه با واردات خودرو را مطلوب دانست از مراجع مربوطه خواست هر چه سریع‌تر این دستورات را عملیاتی کند.

5
محمد وحدتی هلان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص گزارش رئیس جمهور درباره تخلف در واردات خودروهای خارجی و دستور وی برای مبارزه با تخلفات گفت: دستور اخیر آقای رئیس جمهور در باره موضوع واردات خودرو و مسائل اقتصادی بجا و مطلوب بود اما ما انتظار داشتیم این دستورات زودتر صورت می‌گرفت. انتظار داریم این دستورات توسط وزارتخانه‌ها و مراجع مربوطه عملیاتی شود. ما انتظار درایم این گونه مشکلات در شورایی که متشکل از روسای سه قوه است حل شود.

وی افزود: ما انتظار داریم وقتی رئیس جمهور چنین دستوری را صادر می‌کند قوه قضاییه هم جدی وارد کارزار شود و با کسانی که از سوی قوه مجریه معرفی خواهد شد یعنی همان اخلال گران اقتصادی برخورد شود. اگر این برخورد انجام نشود باید توجه کنیم که ضرر این افراد از آمریکا و اسرائیل بیشتر خواهد بود.

وحدتی تاکید کرد: تمام مشکلات اقتصادی ما به دلیل مسائل خارجی نیست ما اگر در داخل خودمان را سامان دهیم و با اینگونه افراد برخورد کنیم و مردم شاهد این برخورد باشند به سوی اقتصادی مطلوب قدم بر می داریم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره احتمالی که رئیس جمهور در خصوص وجود یک فساد هماهنگ شده در دولت برای واردات خودرو گفت: مطمئنا وقتی فسادی صورت می‌گیرد باید توجه کنیم که دست‌هایی در کار است و پشتیبانی‌های صورت می‌گیرد؛ برای مثال خروج 3000 میلیارد از کشور توسط یک شخص صورت نمی‌گیرد. مطمئا با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام می‌شود اما مهم این است که هنگامی که این افراد شناخته شده‌اند با آنها برخورد شود. اگر با این افرادی که رئیس جمهور اشاره کردند که در برخی دستگاه‌ها حضور دارند و از فسادها حمایت می‌کنند برخورد نکنیم این فساد توسعه خواهد یافت. این افراد باید خلع ید شوند تا جامعه به آرامش خود بازگردد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها