رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 370551

پیشنهاد علی جنتی در مورد کابینه دوازدهم و عبور از بحران

ساعت24- علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد دولت یازدهم و مشاور رییس دفتر رییس جمهوری در دولت دوازدهم معتقد است که کابینه نیازمند تغییرات جدی به خصوص در حوزه اقتصادی است.

علی جنتی
علی جنتی درباره تغییرات در کابینه دوازدهم، گفت: باتوجه به شرایطی که در کشور وجود دارد، باید تغییراتی در دولت شکل گیرد و اتفاقاتی بیفتد.

وی با اشاره به انتقادها نسبت به تیم اقتصادی دولت، عنوان کرد: در حوزه اقتصاد ما نیازمند یک‌سری تغییرات هستیم که باید انجام شود، این تغییرات هم نباید باتوجه به شرایط موجود زیاد به طول بیانجامد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم در خصوص همدلی و همراهی مسئولان و دلسوزان واقعی انقلاب در شرایط کنونی، عنوان کرد: امروز شرایط بسیار حساس است تنها چیزی که می‌تواند به ما کمک کند مشکلات فعلی کشور را با آن پشت سر بگذاریم، وحدت، همبستگی و همکاری نزدیک سه قوه و سایر جریان‌های سیاسی باهم است.

وی تاکید کرد: دشمنان خارجی ما به از هم‌گستگی داخلی ما دل بسته‌اند،‌ زیرا آن‌ها هیچ‌گاه جرأت حمله نظامی به ما را ندارند و به اختلافات داخلی ما دل‌خوش کرده‌اند.

این عضو حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: دشمنان ما می‌خواهند با استفاده از بهم‌ریختگی به ما ضربه بزنند ما باید در این شرایط همبستگی و انسجام داخلی داشته باشیم.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها