رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 370576

معاون فرهنگی قوه قضاییه: بازسازی عتبات عالیات از سودآورترین سرمایه‌گذاریهای عالم است

ساعت24-معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: باید بتوانیم این امر مهم را در جامعه رواج دهیم، به کوری چشم دشمنان اهل بیت (ع) مردم ایران این کمک‌ها را توسعه می‌دهند.

صادقی-2.jpg
معاون فرهنگی قوه قضاییه در نشست گردهمایی روسای ستاد بازسازی عتبات عالیات در وزارتخانه ها با تبریک به مناسبت دهه کرامت و تولد حضرت معصومه (س) بیان کرد: انسانی که زندگی اش را ایمانی و مبتنی بر محور اصل ولایت و محبت به خدا تعریف کرده است راه سعادت را در پیش خواهد گرفت؛ یعنی انسان با ارتباط با اهل بیت (ع) در مسیر گسترش وجودی و ایمانی خود حرکت می‌کند و آنچه را که برای حیات ابدی اش به کار می‌آید می‌سازد.


وی افزود: افرادی که در ستاد‌های بازسازی عتبات عالیات حرکت می‌کنند و در این راه قدم‌های مثبتی بر می‌دارند، توفیقات بزرگی را خداوند نصیب آنان کرده است. وقتی کار‌های انسان با اهل بیت (ع) پیوند می‌خورد تماما ارزش می‌یابد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی خاطرنشان کرد: در این مسیر تمام اعمال مذهبی، دینی و عبادی که جزو مسلمات اسلامی است، زمانی ارزش می‌یابد که به عنصر ولایت وصل باشیم. افرادی که در این مسیر خاص‌تر و در خدمت اهل بیت (ع) حرکت می‌کنند در شاهراه ایمان و سرمایه گذاری برای حیات ابدی فعالیت می‌کنند. وقتی مردم را برای حضور در بازسازی عتبات عالیات و امر خیر دعوت می‌کنید این یک سرمایه گذاری و جزو سودآور‌ترین سرمایه گذاری‌های عالم است.


وی اضافه کرد: در فرهنگ اخلاق اسلامی مراتبی داریم و برای آدم‌های مختلف با گرایش‌های مختلف خداوند راه را بازگذاشته است. برخی با تهدید و ترس به منظور نجات از عذاب در راه اهل بیت (ع) حرکت می‌کنند و برخی هم سرمایه گذاری می‌کنند تا سودی ببرند و مراتب بالاتر حقیقت عنصر ولایت را پذیرفته و با عشق حرکت می‌کنند که تمامی این افراد نزد خداوند پذیرفته شده اند، اما جایگاه‌های متفاوتی دارند انسان با هر حرکتی به دریای بیکران الهی وصل می‌شود.

وی تصریح کرد: وقتی به اهل بیت (ع) وصل می‌شویم در حال پاکسازی و تطهیر خود هستیم تا مسیر رشد را بیابیم. ما هرکاری که برای بازسازی عتبات کنیم به بازسازی انسانی و ایمانی خود کمک می‌کنیم، افراد با پیوند اهل بیت (ع) وجود خویش را توسعه می‌دهند.


معاون فرهنگی قوه قضاییه همچنین گفت: اینجا ستاد احیای ایمان و بازسازی روح است به واسطه اهل بیت (ع) حقیقت همه زندگی‌ها درست می‌شود، باید بتوانیم این امر مهم را در جامعه رواج دهیم. به کوری چشم دشمنان اهل بیت (ع) مردم ایران این کمک‌ها را توسعه می‌دهند.


در ادامه پلارک رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کل کشور ضمن تقدیر از قوه قضاییه گفت: این‌ها حامیان اصلی و پشتیبانان ستاد‌های ما هستند و راهنمایی‌های خوبی داشته اند، البته این حرکت در سطح کشور و قوا است، اما در قوه قضاییه این امر بمراتب بیشتر بوده است و امیدواریم از پشتیبانی این عزیزان بهره‌مند باشیم.


پلارک افزود: مردم با اهدای نذورات به ستاد بازسازی کمک می‌کنند و ایرانیان در طول تاریخ همیشه پیشگام بوده اند و به اهل بیت (ع) عرض ارادت داشته اند. باید سازمانی برای جمع آوری هدایا و نذورات تشکیل می‌شد و بحمدالله موفق بوده ایم و امروز نذورات در پیامک‌ها جمع آوری و پروژه‌های میلیاردی ایجاد کردند.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها