رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 370600

آرایش محبوب زنان کشورهای مختلف جهان

ساعت 24-مهم نیست که در کجای جهان زندگی می کنید، زیبایی در هر کشوری طرفدار دارد، می خواهد این زیبایی زدن یک رژ لب قرمز باشد یا ریملی روی چشم ها... البته زیبایی در مناطق مختلف جهان معانی گوناگونی دارد. اگر دوست دارید بدانید که مدل های محبوب آرایشی در نقاط مختلف جهان چیست، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

5
مهم نیست که در کجای جهان زندگی می کنید، زیبایی در هر کشوری طرفدار دارد، می خواهد این زیبایی زدن یک رژ لب قرمز باشد یا ریملی روی چشم ها... البته زیبایی در مناطق مختلف جهان معانی گوناگونی دارد. به عنوان مثال مدل آرایشی که در فرانسه جذابیت دارد، ممکن است در آمریکا طرفداری نداشته باشد. اگر دوست دارید بدانید که مدل های محبوب آرایشی در نقاط مختلف جهان چیست، در ادامه مطلب همراه مان باشید.


آمریکا: رنگ های بولد+ مژه های بلند

در آمریکا آرایش جسورانه طرفداران زیادی دارد، به عنوان مثال آمریکایی ها از سایه های رنگی مانند آبی و بنفش استفاده می کنند یا خطر چشم های بلند و پهن می کشند. برای رژ لب نیز از رنگ هایی چون قرمز، نارنجی و جیگری استفاده می کنند. اما چیزی که برایشان از همه چیز مهم تر است، بلندی و پر پشتی مژه هایشان می باشد به طوری که اکثرا از مژه مصنوعی استفاده می کنند.

به گفته آنها: «یکی از ساده ترین کارها برای این که چشمانی جذاب داشته باشیم، استفاده از مژه مصنوعی ست. با ریمل، در کمترین زمان، زیبایی چشم ها را دوچندان می کنیم. علاوه بر آن، هر رنگ رژی در کنار مژه های بلند، زیبا به نظر می رسد.»

آرایش محبوب زنان کشورهای مختلف جهان


برزیل: چهره طبیعی+رژ لب بولد

برزیلی ها چهره های بدون آرایش را ترجیح می دهند البته بحث لب ها جداست. اگر چه آنها صورت شان را آرایش نمی کنند اما از رژ لب هایشان نمی گذرند. رژ لب هایی به رنگ های بولد مانند قرمز یا جیگری... تنها لوازم آرایشی ست که آنها را به سمت خود می کشاند.

آرایش محبوب زنان کشورهای مختلف جهان


کانادا: ابروهای پرپشت و لب های طبیعی و مات

مهم نیست که ابروهای کانادایی ها چه فرمی دارد، آنها از برداشتن ابروهایشان می پرهیزند. در واقع هر چه مدل ابرو برای آنها طبیعی تر و دست نخورده تر باشد، زیباتر است، البته آنها از ژل های مژه برای خوش فرم نگهداشتن ابروهایشان نیز استفاده می کنند.

یکی دیگر از چیزهایی که کانادایی ها به زیبایی آن را می شناسند، رژهای مات است. داشتن لب هایی به رنگ طبیعی از نظر آنها جذاب تر از لب های قرمز است. البته آنها برای جذاب تر کردن لب هایشان از برق لب نیز استفاده می کنند.

آرایش محبوب زنان کشورهای مختلف جهان


انگلستان: کرم پودر طبیعی

در انگلستان، کرم پودر و هایلایترها طرفداران زیادی دارد اما آرایشگران سعی می کنند که رنگ های طبیعی تر را انتخاب کنند، حتی اگر مشتریان شان چیزی غیر از این بخواهند. به بیان دیگر مردم انگلستان آرایش طبیعی را می پسندند. داشتن پوستی صاف و درخشنده برای آنها از هر چیز دیگری مهم تر است.

آرایش محبوب زنان کشورهای مختلف جهان


هند: آرایش غلیظ+چشم های اسموکی+خط لب

زمانی که در مورد آرایش مورد علاقه هندی ها تحقیق کردیم، متوجه شدیم که آنها عاشق آرایش غلیظ هستند. چشم های اسموکی، خط چشم های کشیده، کرم پودر، هایلایتر، خط لب و رژ لب های بولد و براق از محبوب ترین مدل های آرایشی هندی ها می باشند.

هندی ها دوست دارند که چیزهای جدید را امتحان کنند. آنها در مقایسه با چند سال قبل، بیشتر به سمت آرایش، به خصوص آرایش غلیط، روی آوردند. به نظر ما شبکه های اجتماعی در این موضوع بی تاثیر نبوده است.

آرایش محبوب زنان کشورهای مختلف جهان


استرالیا: آرایشی مناسب فصل

استرالیایی ها در آرایش انعطاف پذیرند. آنها دوست دارند که مدهای روز را دنبال کنند و خودشان را با محیط اطراف شان وفق دهند. به عنوان مثال در فصل های سرد سال، آرایش خشک و گرم و در فصل های گرم آرایش های روشن، براق و سرد را می پسندند.

آرایش محبوب زنان کشورهای مختلف جهان


امارات متحد عربی: ابروهای پر پشت+ مژه

زنان اهل دبی به آرایش اهمیت زیادی می دهند. آنها دوست دارند که آخرین ترندهای آرایشی را دنبال کنند. این روزها اما مدل آرایش طبیعی، به عنوان مثال ابروهای پر پشت و رژ لب های بی رنگ، برای آنها جذاب تر از همیشه شده است. البته این موضوع در مورد ریمل صدق نمی کند. در واقع آنها ریمل زیاد را عضوی جدایی ناپذیر از آرایش صورت شان می دانند.

آرایش محبوب زنان کشورهای مختلف جهان


ژاپن: هایلایتر و رژ لب قرمز

ژاپنی ها به گونه های براق اهمیت زیادی می دهند. از این رو آنها از هایلایترها برای روشن تر کردن گونه هایشان استفاده می کنند. زمانی که از آنها در مورد آرایش روزانه شان سوال کردیم، در پاسخ به کرم پودر، ابروهای پر پشت و رژ لب براق اشاره کردند. البته این در مورد آرایش معمولی و روزمره شان است. در مواقع دیگر مانند میهمانی ها، از هایلایتر و رژ لب های بولدترو پر رنگ تر استفاده می کنند.

آرایش محبوب زنان کشورهای مختلف جهان


مکزیک: رژ لب های بولد+ ریمل

رژ لب هایی که باعث بولد شدن لب ها می شود، مانند رنگ های براق یا قرمز، به همراه مقدار زیادی ریمل، از مدل های آرایشی مورد علاقه مکزیکی هاست. در کنار این موارد، آنها به ابروهایشان نیز اهمیت زیادی می دهند. به عنوان مثال آنها را با سایه یا مداد ابرو پر رنگ می کنند یا به کمک ژل های ابرو به آنها حالت می دهند.

آرایش محبوب زنان کشورهای مختلف جهان


فرانسه: پوست صاف و براق

داشتن پوستی صاف و براق در همه جای دنیا محبوبیت دارد. زنان فرانسوی نیز به پوست صورت شان اهمیت زیادی می دهند. آنها از شیوه های خانگی و طبیعی برای رسیدگی به پوست شان استفاده می کنند. به همین دلیل است که پرایمر، فونداسیون و کرم های بی بی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

آرایش محبوب زنان کشورهای مختلف جهان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها