رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 370700

تاکید مجدد رییس جمهوری به حضور زنان در ورزشگاه ها

ساعت 24- حجت الاسلام «حسن روحانی» رییس جمهوری ایران در پاسخ به گزارش «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان در خصوص حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی های ایران در جام جهانی بر ادامه حضور آنان در ورزشگاه ها تاکید کرد.

style="text-align:justify">به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رییس جمهوری در پاسخ به گزارش وزیر ورزش و جوانان نوشت: «این حضور به نحو مناسب و با همکاری وزارت کشور ادامه یابد».

در بخشی از گزارش سلطانی فر به رییس جمهوری آمده است، برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خانواده ها برای تماشای دیدار تیم ملی فوتبال ایران با رقبای خود در جام جهانی روسیه 2018 روسیه از طریق نمایشگر بزرگ با حفظ شئونات و رعایت ارزش های اسلامی در ورزشگاه آزادی حضور یافتند و این امر نه تنها با استقبال گسترده ای مواجه شد، بلکه با ایجاد فضای شور و نشاط در میان جوانان و خانواده ها، بازتاب اجتماعی بسیار مناسبی نیز در داخل و خارج از کشور در برداشت.
وی در ادامه این گزارش نوشت: این امر مهم با حمایت های ریاست جمهوری و وزیران کشور و اطلاعات، فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی و استاندار تهران بدون حاشیه و در شرایط مناسب برای خانواده ها در ورزشگاه ها به ویژه مجموعه ورزشی آزادی امکان پذیر شد که جای قدردانی و تشکر دارد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها