رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 370726

کواکبیان:معتقدم بعد از تعطیلات مجلس، دولت باید تغییراتی در کابینه انجام دهد

ساعت 24- نماینده مردم تهران در مورد تغییر در کابینه دولت اظهار کرد:اعتقاد من این است که دولت، باید بعد از تعطیلات مجلس شورای اسلامی اتفاقات و تغییراتی را در کابینه به دست خود انجام دهد.بالاخره مردم از ما توقع دارند.حداقل نتیجه این تغییرات این است که برای مردم امید ابجاد می‌شود.

style="text-align:justify">مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران درحاشیه ختم ممد بسته نگار (داماد آیت‌الله طالقانی) در جمع خبرنگاران اظهار کرد:تا به اینجا احساس نمی‌کنم که دولت بخواهد در کابینه تغییری ایجاد کند.اگر ببینیم که دولت تغییری را ایجاد نکرده است احتمالا باید دست به کار شویم.

کواکبیان در ادامه گفت: یکی از نکاتی که رهبری امروز بیان کردند علاج واقعه قبل از وقوع است. در مورد بسیاری از تخلفات فعلی هم از قبل می‌توانستیم فکر و برنامه‌ریزی کنیم تا به اینجا ختم نشود.3-4 ماه قبل در مورد خودروهای وارداتی مطلب تندی خواندم و گفتم که بی‌خود کرده‌اند که اجازه داده‌اند این اقدام صورت گیرد اما آن زمان کسی متوجه حرف من نبود. حال 4000-5000 خودرو بدون هیچ ثبت و تشکیلاتی وارد کرده‌اند، آن وقت آن بدبخت و بیچاره‌ای که قول دادیم خودرو بدهیم، چند ماه است که پول را گرفته‌ایم اما خودرو نداده‌ایم. به اعتقاد من این بی‌عدالتی است.
وی در خاتمه اظهار کرد: تغییر در کابینه بیشتر متوجه تیم اقتصادی است.البته جوانگرایی‌هایی نیز باید انجام دهیم و متوسط سن دولت مردان را پایین بیاوریم.مسئولین امروز کمی خسته هستند امیدواریم نیروی جوان تشکیل اتاق فکر بدهد و ما شاهد نشاط و شادابی بیشتری در کابینه باشیم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها