رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 370866

دفاعیترین تیم جام جهانی ۲۰۱۸ ایران نبود

بلژیک بر اساس آمار ارائه شده از سوی فیفا بهترین تیم در فاز گلزنی معرفی شد.

پیش از برگزاری دیدار پایانی جام جهانی ۲۰۱۸ و بر اساس آمار ارائه شده از سوی فیفا بهترین تیم در فاز گلزنی تیم بلژیک معرفی شد. این تیم که در بازی رده‌بندی با عبور از سد انگلیس بر سکوی سوم جهان تکیه زد، ۱۶ گل به ثمر رسانده. معدل گل زده این تیم در هر بازی ۲۸/۲ است.

در جام جهانی ۲۰۱۸ و پیش از بازی پایانی ۱۶۳ گل به ثمر رسید و معدل گل در هر بازی ۶/۲ بود.
شاهد تغییر چهره بهترین تیم حمله‌کننده و بهترین تیم پاس‌دهنده بودیم. این عناوین که پیش‌تر در اختیار تیم‌های برزیل و اسپانیا بود، در اختیار تیم انگلیس قرار گرفت.
۳۲۱ حمله از سوی تیم انگلیس در ۷ بازی که پشت سر گذاشت، به ثبت رسید. این تیم همچنین تعداد پاس‌هایش را به عدد ۳۳۳۶ رساند و اسپانیا را کنار زد.
این نشان می‌دهد تیکی‌تاکاترین تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ انگلیس بود؛ تیمی که اگرچه در بازی رده‌بندی هم مغلوب تیم بلژیک شد، اما از تیم انگلیس سال‌های قبل خیلی بهتر است و با ادامه این روند می‌تواند به کسب جام امیدوار باشد. کارشناسان فوتبال در جزیره بریتانیا می‌گویند تیم ساوت‌گیت کم‌تجربه بود، اما با ۷ بازی که در جام جهانی ۲۰۱۸ پشت سر گذاشت، نشان داد تیم توانمندی است و با این تجربیاتی که کسب کرده، می‌تواند به آینده‌ای روشن برسد.
همچنین بر اساس اعلام فیفا دفاعی‌ترین تیم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بوده است. همان‌طور که پیش‌تر گفته بودیم این تیم در بازی‌های انجام داده ۲۷۲ مهار و دفع توپ داشته است. این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی با شکست در برابر کرواسی از گردونه بازی‌ها کنار رفت.
پیش‌تر ایران به عنوان بهترین تیم در فاز دفاعی معرفی شد و منتقدان هم این‌طور می‌گفتند که ایران دفاعی‌ترین تیم جام جهانی است در حالی که این‌طور نیست و این عنوان را میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ به خود اختصاص داد.
از بین تیم‌هایی که در این چهار فاز بهترین شدند، بلژیک سوم و انگلیس چهارم شده است و تیم روسیه هم همان‌طور که اشاره شد، موفق به صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌ها شد و البته بازنده‌ای سربلند بود به این خاطر که در برابر کرواسی فینالیست در ضربات پنالتی حذف شد.

منبع: خبرورزشی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها