رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 371405

چرا اصولگرایان،برای کسب محبوبیت دنباله رو حزب الله لبنان نمی شوند؟

ساعت24-ناصر ایمانی روزنامه نگار اصولگرا در روزنامه اعتماد نوشت:با نگاه کردن به صحنه سیاسی لبنان می‌توان دریافت که جنبش حزب‌الله چگونه توانسته که هم در بین مردم نفوذ خوبی داشته باشد؛ شاهد مثال آن انتخابات اخیر لبنان است و هم محبوبیت نسبی بین جریان‌های سیاسی داخل لبنان داشته باشد.

حتی جریان‌هایی که در ماهیت خیلی با حزب‌الله موافق نیستند، ارزش و اهمیت حزب‌الله را در صحنه سیاسی و نظامی لبنان می‌دانند. حزب‌الله مبارزات مهمی را علیه تروریست‌ها انجام می‌دهد. آنقدر از خود انعطاف نشان داده که توانسته حامیانی در جامعه کسب کند. جریان‌های کشور باید به نوع سیاست ورزی حزب‌الله لبنان توجه کنند. این جریان خود را به اتفاقات روز جامعه وفق می‌دهد و به صورت متصلب به جامعه نگاه نمی‌کند.

از این جهت جریان اصولگرایی نیز باید نگاهی منعطف نسبت به نیازهای روز جامعه داشته باشد. اصولگرایان باید نگاه‌شان را به دولت مستقر تغییر دهند و فعالانه در حمایت از دولت و کمک به آن در صحنه حاضر شوند. ممکن است این جمله به مذاق برخی سنگین بیاید اما شرایط جامعه اقتضا می‌کند که رویکرد منتقدانه اصولگرایان نسبت به دولت تغییر کند. این تاکتیک سیاسی باید مورد توجه اصولگرایان قرار بگیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها