رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 371835

جزئیات جدید از تجاوز به نوآموز ورزشی نوجوان شیرازی

ساعت 24- رییس هیئت ورزش‌های رزمی استان فارس گفت: فرد متهم به تجاوز که اخیرا در شیراز دستگیر شد؛ مربی دفاع شخصی و عضو و فعال در این هیئت نبوده است.

style="text-align:justify">محمدرضا اوجی گفت: فرد بازداشت شده از سوی دستگاه قضایی در موضوع اتهام تجاوز به یک نوآموز ورزشی نوجوان، هیچ وابستگی به هیئت ورزش‌های رزمی فارس ندارد.

او با تصریح این‌که فرد متهم به هیچ عنوان دارای تاییدیه‌ی مربی‌گری از هیئت ورزش‌های رزمی فارس نیست، گفت: تمام باشگاه‌های ورزشی فعال در رشته‌های مختلف خصوصا رشته‌های رزمی موظف به استفاده از مربیان مورد تایید و دارای مدرک معتبر مربیگری هستند.

اوجی با اشاره به لزوم هوشیاری اولیای جوانان و نوجوانان در زمان ثبت‌نام آنان در باشگاه‌های ورزشی، تصریح کرد: خانواده‌ها اجازه حضور فرزندان‌شان در باشگاه‌های فاقد مجوز را ندهند و از ارتباط با باشگاه‌ها و مربیان فاقد مجوز جدا پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا، طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر آزار و اذیت یک پسر نوجوان توسط مربی دفاع شخصی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر و روز چهارشنبه برابر اعلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز، فرد متهم بازداشت و روانه‌ی زندان شد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها