رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 371859

بررسی نتایج و میراث جام جهانی ۲۰۱۸ با پوتین

ساعت 24- نشست بررسی نتایج و استفاده از میراث جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال با حضور رئیس‌جمهور روسیه در شهر کالینینگراد برگزار می‌شود.

style="text-align:justify">ولادیمیر پوتین فردا (جمعه) برای شرکت در نشست شورای ورزش با اعضای هیئت نظارت بر سازماندهی جام جهانی 2018 فوتبال به شهر کالینینگراد سفر می‌کند.

سرویس رسانه دفتر ریاست‌جمهوری روسیه با انتشار این خبر اعلام کرد: در نشست کالینینگراد درباره نتایج میزبانی جام جهانی 2018 فوتبال و نحوه استفاده از میراث رقابت‌ها صحبت‌ خواهد شد. ولادیمیر پوتین همچنین به ورزشگاه کالینینگراد که میزبان دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه بود می‌رود تا با بازیکنان جوان و داوطلبان افتخاری این رقابت‌ها دیدار کند.

رئیس‌جمهور روسیه پس از پایان جام جهانی 2018 تلاش‌های کمیته سازماندهی این رقابت‌ها و تیم ملی فوتبال کشورش را مورد ستایش قرار داد. وی همچنین اعلام کرد که با اعضای تیم ملی فوتبال روسیه نیز به زودی دیدار خواهد کرد.

خبر دیگر از بازتاب‌های جام جهانی 2018 روسیه با وجود پایان یافتن آن اهدای مدال نقره‌ این رقابت‌ها به بازیکن اخراجی تیم ملی فوتبال کرواسی است.

سرویس رسانه‌ای فدراسیون فوتبال کرواسی اعلام کرد: با تصمیم بازیکنان و کادر فنی مدال نقره‌ جام جهانی 2018 روسیه به نیکولا کالینیچ اهدا می‌شود.

نیکولا کالینیچ در زمان برگزاری جام جهانی 2018 روسیه با تصمیم زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی اخراج و به کشورش بازگشت.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها