رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 371973

محاکمه مفسدان اقتصادی مطالبه عمومی مردم است

ساعت 24-نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: مخلان اقتصادی عامل اصلی بی‌ثباتی بازارند که محاکمه آنها، خواسته عموم مردم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدنقی لطفی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام، اظهارکرد: گرانی 80 درصدی برخی کالاهای ضروری از جمله مصالح ساختمانی، مواد غذایی، تعرفه‌های آب و برق و تلفن و بالا رفتن قیمت سکه و ارز خارجی زندگی مردم فقیر و کم‌ درآمد را سخت و مختل کرده است.

وی افزود: محاکمه مفسدان اقتصادی اکنون نه ‌تنها خواسته عموم مردم است بلکه تقاضای اشد مجازات این دسته از افراد خواست مردم و برخورد با کسانی است که با تبانی با برخی مسئولان دولتی از این وضعیت سوء استفاده کردند.

امام‌جمعه ایلام با تأکید بر لزوم انتشار لیست اخلالگران اقتصادی و رانت‌خواران، اضافه کرد: این اقدام مطالبه مردم و رهبری از دستگاه قضایی است که باید محقق شود و مسئولان امر باید این خاطیان را به مردم معرفی کنند تا مردم با این افراد آشنا شوند و آنان در برابر افکار عمومی قرار گیرند و رسوای عام و خاص شوند.

وی تصریح کرد: دولت و دستگاه قضایی بدون سانسور اطلاعات مخلال اقتصادی را منتشر کنند.

لطفی با اشاره به اینکه کنگره عظیم و جهانی حج مظهر وحدت و اعلام برائت از مشرکین در عصر حاضر از جمله استکبار جهانی آمریکای جنایتکار است، اضافه کرد: بدون تردید اعلام برائت از مشرکین در مراسم حج توسط میلیون‌ها زائر بیت‌الله الحرام زمینه‌ رهایی ملت‌های مسلمان از یوغ جهان خواران و مفسدان عالم رژیم‌های آمریکا و صهیونیستی و آل سعود و آزادسازی چرمین شریفین از اسارت مزدوران آمریکاست .

امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه اقدام جنایتکارانه آمریکا و بدعهدی اروپا نشان داد آنان دشمنان ملتند، تصریح کرد: اقدام جنایتکارانه آمریکا و بدعهدی اروپا نشان داد آنان نه ‌تنها رفیق و رقیب نیستند بلکه دشمنان اقتدار ملت ایران اسلامی هستند که کمر به نابودی ایران و ایرانی بسته‌اند.

وی اظهار کرد: موضع شجاعانه اخیر رئیس‌جمهور در مقابل زورگویی‌های آمریکا و متحدانش می‌تواند معادله کنونی را در سطح منطقه و بین‌الملل تغییر دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها