رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372024

راهکار صدور کارت ملی برای دختران شین‌آبادی

ساعت24 - دختران شین‌آبادی برای درخواست کارت ملی به دفاتر استانی ثبت احوال مراجعه کنند

کارت ملی
سیف الله ابوترابی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کسانی که بر اثر حادثه اثر انگشت خود را از دست داده یا انگشت دستشان قطع شده است برای دریافت کارت ملی هوشمند بایستی چه اقداماتی انجام دهند اظهار کرد: همه کسانی که مشکل اثر انگشت دارند یا انگشت دست آنها بر اثر حادثه قطع شده است بایستی برای دریافت کارت ملی هوشمند به دفاتر ثبت احوال استانشان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: این افراد بایستی مستقیما برای ارائه درخواست کارت ملی هوشمند به دفاتر ثبت احوال در استان هایشان مراجعه کنند زیرا دفاتر پست و پیشخوان درخواست این افراد را قبول نخواهند کرد و این دفاتر امکان صدور کارت ملی هوشمند برای این افراد را ندارند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در پایان افزود: برای صدور کارت ملی هوشمند دختران شین‌آبادی که در حادثه آتش سوزی دچار مشکل اثر انگشت هستند نیز جای نگرانی وجود ندارد زیرا سازمان ثبت احوال در هر استان اقدامات لازم برای صدور کارت ملی هوشمند برای افرادی با چنین شرایطی را فراهم کرده است.

به گزارش ایسنا، حسین احمدی نیاز وکیل دختران شین آبادی پیش از این در گفت‌وگویی با ایسنا اعلام کرده بود: دختران شین آباد به دلیل اینکه اثر انگشت ندارند برای دریافت کارت ملی با مشکلاتی روبه‌رو شده‌اند.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها