رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372035

تکذیب تعطیلی میادین میوه و تره‌بار به دلیل گرانی

ساعت24 - سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، اعلام کرد انتشار مطلبی مبنی بر تعطیلی میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری به دلیل افزایش قیمت، کذب است.

میادین میوه و تره بار
style="text-align:right">سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، اعلام کرد انتشار مطلبی مبنی بر تعطیلی میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری به دلیل افزایش قیمت، کذب است.

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، در بیانیه ای اعلام کرد؛ در پی انتشار مطلبی مبنی بر تعطیلی میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری به دلیل افزایش قیمت، ضمن تکذیب این شایعه به اطلاع شهروندان محترم می رساند؛ تمامی این مراکز طبق روال معمول به فعالیت خود ادامه می دهند و هیچ موردی مبنی بر تعطیلی مراکز عرضه محصول تحت مدیریت این سازمان وجود ندارد و انتشار خبر مذکور را نوعی فضا سازی و شایعه پراکنی برخی سودجویان می داند که در شرایط فعلی قصد تشویش افکار عموی به منظور تامین منافع نا مشروع خود را دارند.

سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از غرفه داران میادین و بازارهای میوه و تره بار که در شرایط فعلی با رعایت دقیق نرخنامه مصوب محصولات و مقررات ابلاغی پا به پای بازرسان سازمان از حقوق حقه شهروندان صیانت می نمایند کمال تشکر را دارد.

خوشبختانه در روزهای اخیر با نظارت های دقیق بازرسین سازمان و مشارکت شهروندان و غرفه داران و حمایت اصحاب محترم رسانه نه تنها هیچگونه افزایش قیمت محصولات در بازارها ومیادین تابعه این سازمان در سطح شهر تهران مشاهده نمی شود که اختلاف چشمگیر قیمت بین بازارهای تحت مدیریت این سازمان با مغازه های میوه فروشی سطح شهر کاملا مشهود است که این مهم نشان دهنده موفقیت این سازمان در کنترل قیمت هاست.

شایان ذکر است افزایش اجاره بهای غرفه ها به هیچ وجه صورت نپذیرفته و مبالغ اجاره غرفه ها توسط غرفه داران و در روند قانونی برگزاری مزایده در تابستان سال گذشته تعیین گردیده که تا پایان دوره یکساله اجاره ثابت می ماند و هیچگونه افزایشی نداشته و نخواهد داشت.

سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار ضمن تشکر از شهروندان صبور تهرانی و غرفه داران زحمتکش بازارهای میوه و تره بار که با حمایت همه جانبه خود موجب عدم تحقق زیاده خواهی برخی سودجویان شده اند در خواست دارد اخبار رسمی را از سایت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار دنبال نمایند و به شایعات بی اساس توجهی نداشته باشند.

منبع:مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها