رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372041

قرعه‌کشی فصل جدید جام حذفی ایتالیا برگزار شد

قرعه‌کشی رقابت‌های کوپا ایتالیا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ برگزار و مسیر رسیدن بزرگان کالچو به فینال مشخص شد.

فدراسیون فوتبال ایتالیا قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های جام حذفی این کشور را انجام داد و دور مقدماتی این مسابقات از هفته آینده آغاز می‌شود.

هفتاد و هشت باشگاه در فصل آینده رقابت‌های کوپا ایتالیا شرکت خواهند کرد و دور نخست این مسابقات با حضور تیم‌هایی از سری C و سری D از تاریخ 29 جولای آغاز می‌شود.

پیش از رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی در تاریخ 13 ژانویه (23 دی)، به تریج تیم‌هایی از سری B و سری A‌ نیز وارد رقابت‌ها می‌شوند.

در مرحله یک هشتم نهایی، 8 تیم برتر فصل گذشته سری A یعنی میلان، آتالانتا، فیورنتینا، اینتر، لاتزیو، ناپولی، رم و یوونتوس وارد رقابت‌ها خواهند شد.

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها در تاریخ 30 ژانویه (دهم بهمن) برگزار می‌شود. در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها به صورت رفت و برگشتی انجام می‌شود که بازی‌های دور رفت در تاریخ ششم فوریه (17 بهمن) و برگشت در تاریخ 27 فوریه (8 اسفند) انجام خواهند شد. فینال رقابت‌ها نیز در تاریخ 25 آوریل (5 اردیبهشت) برگزار می‌شود.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا به گونه‌ای است که امکان روبه‌رو شدن میلان با ناپولی، اینتر با لاتزیو، آتالانتا با یوونتوس و فیورنتینا و رم وجود دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها