رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372078

واکنش ایران به تصویب قانون دولت یهود در مجلس رژیم صهیونیستی/ آپارتاید در فلسطین اشغالی برچیده خواهد شد

ساعت24-سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، تاکید کرد: آپارتاید در فلسطین اشغالی با همت و مقاومت ملت فلسطین برچیده خواهد شد.

وزارت امور خارجه
بهرام قاسمی در خصوص تصویب قانون نژادپرستانه دولت یهود در مجلس رژیم صهیونیستی، ضمن محکومیت این اقدام اظهار کرد: رژیم نامشروع و نژاد پرست صهیونیستی بر اساس اشغال فلسطین و قتل عام صاحبان اصلی سرزمین آن شکل گرفته و اقدام اخیر پارلمان این رژیم تایید دیگری بر ماهیت و رویکرد نژادپرستانه این رژیم در طول ۷۰ سال گذشته است.

وی افزود: حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی و اقدام دولت ترامپ در انتقال سفارت این کشور به قدس و تلاش برخی از کشورهای عربی در عادی سازی روابط با غاصبان سرزمین فلسطین و عدم مجازات این رژیم بدلیل نقض قوانین و مقررات بین المللی و کشتار روزانه مردم مظلوم فلسطین، موجب گستاخی آنان در تداوم سیاست یهودی سازی فلسطین و پاکسازی قومی آن شده که بی شک بی ثباتی و افزایش ناامنی بیشتر را در منطقه بدنبال خواهد داشت.

قاسمی با اشاره به اینکه عصر نژادپرستی و آپارتاید به پایان رسیده تاکید کرد: نژادپرستی در فلسطین اشغالی نیز با همت و مقاومت مردم فلسطین و ملت های مسلمان و آزادی‌خواه جهان برچیده خواهد شد.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها