رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372179

فلاحت‌پیشه: تکلیف ۵۰ قرارداد امضا شده بعد از برجام باید مشخص شود

ساعت24-حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دهمین گزارش وزارت امور خارجه از نحوه اجرایی شدن برجام 26 تیر به این کمیسیون واصل شده است، گفت: هفته آینده از مسئولان وزارت امور خارجه دعوت می‌شود تا با حضور در کمیسیون درباره این گزارش بحث و تبادل نظر شود.

فلاحت پیشه

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به وضعیت اجرای برجام گفت: تکلیف ۵۰ قراردادی که پس از برجام امضا شد باید مشخص شود.

وی با بیان اینکه آخرین وضعیت اجرای برجام پس از خروج آمریکا از این معاهده بین‌المللی در کمیسیون بررسی می‌شود، ادامه داد: باید مشخص شود سرنوشت 50 قراردادی که پس از انعقاد برجام، منعقد شده بود در شرایط فعلی چگونه است.

نماینده اسلام‌آباد غرب در مجلس با اعلام اینکه در جلسه هفته آینده کمیسیون از مسئولان سازمان انرژی اتمی نیز دعوت می‌شود تا با حضور در کمیسیون،گزارشی از آخرین اقدامات این سازمان ارائه کند، اضافه کرد: مسئولان سازمان انرژی اتمی باید با حضور در کمیسیون آخرین اقدامات این سازمان برای رسیدن به 190 هزارسو را تشریح کند.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس تصریح کرد: هفته آینده مسئولان وزارت‌خارجه که برای تشریح آخرین وضعیت اجرایی شدن برجام در کمیسیون حضور می‌یابند قطعاً گزارشی درباره آخرین وضعیت مذاکره با اروپایی‌ها نیز به اعضای کمیسیون ارائه می‌کنند.

فلاحت‌پیشه از بازدید اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس از تاسیسات هسته‌ای کشور خبر داد و گفت: در حال فراهم کردن مقدمات این کار از طریق سازمان انرژی اتمی هستیم که در روزهای آینده این بازدیدها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها