رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372203

نایب‌رییس کمیسیون عمران: شهردار فعلی تهران با تحقیق و تفحص مجلس از شهرداری دوره قالیباف مخالف است

ساعت24-سید ابوالفضل موسوی، نایب رییس کمیسیون عمران مجلس می گوید شهردار فعلی تهران با تحقیق و تفحص مجلس از شهرداری دوره قالیباف مخالف است. موسوی در این خصوص گفت: من خودم با شهردار فعلی یعنی آقای افشانی صحبت کردم و ایشان هم نظرش این نبود که موضوع تحقیق و تفحص در مجلس مطرح شود. ایشان نظرش این است که مردم به اعضای شورای شهر رای داده اند و این کارها وظیفه شورای شهر است.

سید ابوالفضل موسوی نایب رییس کمیسیون عمران مجلس می گوید شهردار فعلی تهران با تحقیق و تفحص مجلس از شهرداری دوره قالیباف مخالف است.

موسوی در گفت و گویی با روزنامه سازندگی در این خصوص گفت: من خودم با شهردار فعلی یعنی آقای افشانی صحبت کردم و ایشان هم نظرش این نبود که موضوع تحقیق و تفحص در مجلس مطرح شود. ایشان نظرش این است که مردم به اعضای شورای شهر رای داده اند و این کارها وظیفه شورای شهر است.

این نماینده مجلس افزود: در دوره قبل هم که درخواست تحقیق و تفحص در کمیسیون عمران مجلس رد شد بخه این دلیل بود که آقای نجفی، شهردار وقت تهران به ما گفت من خودم در حال بررسی عملکرد شهرداری هستم و در گزارش عملکرد 100 روزه گزارش آن را به شورای شهر خواهم داد. اعضای شورای شهر هم گفتند ما این گزارش را خودمان بررسی می کنیم و اگر ضروری دانستیم بهتر است مجلس وارد شود. به همین دلیل هم کمیسیون درخواست را رد کرد تا هزینه اضافی به مجلس تحمیل نشود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها