رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372238

قول مساعد سلطانی فر برای تکمیل عملیات اجرایی ورزشگاه 15000 نفری ارومیه تا پایان امسال

در دیدار استاندار آذربایجان غربی و مدیرکل ورزش و جوانان استان با وزیر ورزش و جوانان، سلطانی فر از اختصاص بودجه ۱۵میلیارد تومانی و سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی تکمیل پروژه ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری شهید باکری ارومیه و افتتاح این ورزشگاه تا پایان امسال خبرداد.

محمدمهدی شهریاری استاندار و عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان صبح روز شنبه 30 تیرماه با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سلطانی فر دیدار و درباره آخرین وضعیت ورزش و حوزه جوانان استان و نیز رفع کمبودها و نواقص بخصوص تکمیل پروژه های استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری شهیدباکری ارومیه و 5000 نفری خوی ، مهاباد و میاندوآب گفتگو کردند.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در این دیدار گفت: تکمیل و افتتاح ورزشگاه ۱۵۰۰۰ شهیدباکری ارومیه که یکی از مهمترین مطالبات استان بخصوص جوانان و نوجوانان عزیز می باشد برای ما در اولویت قرار دارد.

در این جلسه مشترک که قریب به یک ساعت به طول انجامید مقرر شد در کنار مساعدت 5 میلیاردی استانداری، وزارت ورزش و جوانان نیز برای تسریع در شروع عملیات اجرایی تکمیل این ورزشگاه، 15میلیارد تومان اعتبار به این امر تخصیص دهد.

همچنین در این جلسه با نظر وزیر ورزش و جوانان مقرر شد حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی طی هفته جاری یا هفته آینده برای بازدید از آخرین شرایط ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری ارومیه و همچنین پروژه های زیر نظر این شرکت به استان آذربایجان غربی سفر کند.

استاندار آذربایجان غربی در خاتمه حمایت از برنامه ها و طرح های سازمان های مردم نهاد جوانان، توسعه منابع انسانی حوزه جوانان و حمایت از هیات های ورزشی را از دیگر اولویت های استان دانست و گفت: ما آمادگی کامل برای میزبانی مسابقات مهم و معتبر جهانی، بین المللی و آسیایی و نیز اردوهای تیم های ملّی را داریم.

در ابتدای این نشست چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان به تشریح وضعیت کلّی حوزه های ورزش و جوانان آذربایجان غربی و اهم مشکلات و نیازهای موجود پرداخت.

گفتنی است در این دیدار محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان و حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز حضور داشتند و به بیان نظرات خود پرداختند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها