رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 372284

توزیع ارز مسافرتی فعلا ادامه دارد

ساعت 24- کسرایی پور با اشاره به اینکه فعلا پرداخت ارز مسافرتی از طریق پنج بانک عامل ادامه دارد از اعلام تصمیمات جدید ارائه ارز مسافرتی در روز چهارشنبه خبر داد.

ارز
style="text-align:justify">مهدی کسرایی پور با تکذیب خبر پایان عرضه ارز دولتی به مسافران، گفت: همچنان پنج بانک عامل این ارز را در چارچوب بخشنامه بانک مرکزی در اختیار مسافران واجدان شرایط و با نرخ رسمی تا سقف های 500 و 1000 یورویی قرار می دهند.

وی با بیان این که موضوع تخصیص ارز مسافرتی در دست بررسی است گفت: تاکنون بازخوردهای زیادی از نحوه فروش و مصرف این نوع ارز به بانک مرکزی منعکس شده است و ما نیز دیدگاهها و پیشنهاداتمان را پس از جمع بندی به ستاد اقتصادی دولت ارائه کرده ایم.

این مسئول بانک مرکزی اضافه کرد: در همین چارچوب ستاد اقتصادی دولت به عنوان متولی اصلی تصمیم گیری سیاستهای جدید ارزی، تصمیم لازم را اتخاذ خواهد کرد که پس از اعلام نظر نهایی، آن را به شبکه بانکی منعکس خواهیم کرد.

مدیرکل سیاستها و مقررات ارزی بانک مرکزی در ادامه ابراز امیدواری کرد که این هفته در ادامه مباحث جلسه چهارشنبه گذشته ستاد اقتصادی دولت، تصمیم قطعی درباره ارز مسافرتی اتخاذ شود.

صدا و سیما

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها