رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372293

آخرین وضعیت جسمانی جمشید مشایخی

ساعت 24- جمشید مشایخی از بازیگران پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که از ۱۳ تیرماه به دلیل ضعف جسمانی و مشکلات گوارشی در بیمارستان بستری بود و در روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه بنا به تشخیص پزشک به دلیل چسبندگی روده تحت عمل جراحی قرار گرفت، فردا (۳۱ تیرماه) به بخش مراقبت‌های عمومی بیمارستان منتقل و بنا به گفته پزشک این هنرمند، اواخر همین هفته نیز مرخص خواهد شد.

جمشیدمشایخی
style="text-align:justify">جمشید مشایخی که از ۱۳ تیرماه در بیمارستان بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است، فردا (۳۱ تیر ماه) به بخش عمومی منتقل و اواخر همین هفته از بیمارستان مرخص خواهد شد.

جمشید مشایخی از بازیگران پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که از ۱۳ تیرماه به دلیل ضعف جسمانی و مشکلات گوارشی در بیمارستان بستری بود و در روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه بنا به تشخیص پزشک به دلیل چسبندگی روده تحت عمل جراحی قرار گرفت، فردا (۳۱ تیرماه) به بخش مراقبت‌های عمومی بیمارستان منتقل و بنا به گفته پزشک این هنرمند، اواخر همین هفته نیز مرخص خواهد شد.

سام مشایخی فرزند این هنرمند بیان کرد: حال عمومی و جسمانی پدر رو به بهبودی است و فردا از آی‌سی‌یو به بخش منتقل خواهند شد. همچنین به گفته پزشک ایشان و بنابر روند بهبودی حالشان این امکان وجود دارد که تا روز پنج‌شنبه (۴مردادماه) از بیمارستان مرخص شوند.

جمشید مشایخی از سال گذشته، چندین بار به دلیل عمل جراحی در بیمارستان بستری شده و دوران نقاهت طولانی را پشت سر گذاشته است.

تاکنون هنرمندان، بازیگران و مسئولینی، چون علی نصیریان (بازیگر قدیمی و رئیس جشن خانه سینما)، علی دهکردی (رئیس هیات مدیره انجمن بازیگران سینما)، محمود واعظی (رئیس دفتر رئیس جمهور)، سید مجتبی حسینی (معاون امور هنری)، شهرام کرمی (مدیر کل هنرهای نمایشی)، اتابک نادری (مدیر امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی) ... به عیادت این هنرمند رفته‌اند.

مشایخی از ماندگارترین چهره‌های عرصه بازیگری و متولد ۶ آذر ۱۳۱۳ در تهران است. از سال ۱۳۳۶ با نمایش «وظیفه پزشک» فعالیت بازیگری‌اش را آغاز کرد و با فیلم کوتاه «جلد مار» در سال ۴۲ مقابل دوربین رفت، دو سال بعد با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما شد.

این هنرمند تا به امروز ایفاگر نقش‌های زیادی بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم‌های «گاو»، «قیصر»، «شازده احتجاب»، «سوته‌دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی»، «آوار»، «پدربزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم» و «سیزده۵۹» و مجموعه‌های «هزاردستان»، «داستان‌های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی (ع)»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «ستایش» اشاره کرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها