رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372399

موفقیت چشم‌گیر انگلیس در جذب سرمایه‌گذار خارجی از طریق اعطای اقامت

ساعت24-سختگیرانه‌تر شدن قوانین ویزای سرمایه‌گذاری آمریکا در کنار تسهیل شرایط از جانب دولت انگلیس باعث شده است این کشور مقصد جذاب تری برای مهاجران ثروتمند باشد.

به گزارش ایندیپندنت، شمار میلیونرها و میلیاردرهایی که خواهان استفاده از برنامه‌های سرمایه‌گذاری انگلیس هستند سال گذشته افزایشی ۴۶ درصدی یافته است. در دوازده ماه منتهی به مارس، ۴۰۵ فرد ثروتمند با ثروت خالص قابل توجه خواهان آمدن و سرمایه‌گذاری در انگلیس شده‌اند. طبق ویزای "تی یر ۱ "به متقاضیان به ازای سرمایه‌گذاری ۲ میلیون پوندی و بیشتر، اقامت سه ساله انگلیس داده می‌شود.

از متقاضیان خارجی سرمایه‌گذاری در انگلیس، ۱۲۳ نفر از چین، ۵۲ نفر از روسیه و ۲۴ نفر از ترکیه بودند. موسسه حقوقی " کولیر بریستو" اعلام کرده است که به دلیل تحولات عربستان، ترکیه و روسیه، شهروندان این کشورها به فکر انتقال سرمایه خود به انگلیس افتاده‌اند.

از طرف دیگر آمارها نشان می‌دهد از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ، تمایل اتباع خارجی برای سرمایه‌گذاری در آمریکا کمتر شده است. جیمز بادکوک- از کارکنان موسسه بریستو گفت: علی رغم فضای نااطمینانی بریگزیت، انگلیس برای بسیاری از ثروتمندان خارجی به عنوان مقصدی جذاب برای زندگی و سرمایه گذاری به شمار می‌رود.

انتهای پیام

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها