رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372401

جدیدترین اخبار در وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس/ گلر جدید میآید

ساعت24-باشگاه پرسپولیس تابستان پر رفت و آمدی را پشت سر گذاشته است و این موضوع می‌تواند بر تاکتیک‌های برانکو ایوانکوویچ تاثیر مستقیمی داشته باشد.

در فاصله تنها ۴ روز تا آغاز لیگ برتر ایران، باشگاه پرسپولیس، قهرمان دو فصل اخیر فوتبال ایران با جدایی یکی از کلیدی‌ترین مهره هایش خلا بزرگی را در ترکیب تیمش حس خواهد کرد. وحید امیری روز گذشته با عقد قراردادی دو ساله به ترابوزان اسپور ترکیه پیوست تا مهره ثابت ترکیب برانکو ایوانکوویچ راهش را از قرمزهای پایتخت جدا کند.


با محرومیت پرسپولیس و فاصله کم باقی مانده تا شروع مسابقات به نظر می‌رسد مرد کروات باید از ترکیبی که در اختیار دارد کم بگیرد تا با کمترین تلفات خود را به نیمه فصل لیگ برتر برساند تا پس از آن با حضور ستارگان خریداری شده جان دوباره‌ای بگیرد. با این اوصاف حضور امید عالیشاه در پست وحید امیری محتمل‌ترین گزینه است، اما این احتمال نیز وجود دارد که برانکو در دیدارهای ابتدایی لیگ از سیامک نعمتی به عنوان آلترناتیو استفاده کند تا معادلات را برهم بزند.

اما آخرین وضعیت سروش رفیعی، ستاره محبوب سکو سرخ ها نیز به این شکل است که پس از مذاکرات نافرجام او با نساجی و فولاد خوزستان به احتمال فراوان سروش نیم فصل اول را در تهران و تیم پیکان توپ خواهد زد تا در میانه به اردوی پرسپولیسی ها ملحق شود. مهدی ترابی نیز تا میانه فصل در سایپا باقی خواهد ماند تا آمادگی خود را از دست ندهد.

سرخ های پایتخت با حفظ اسکلت اصلی خط دفاعی خود خیال هواداران را از این بابت راحت کردند و تنها صادق محرمی از این تیم جدا شد که با تمدید قرارداد حسین ماهینی تا سال 1400، سمت راست خط دفاع پرسپولیس بار دیگر در اختیار این مدافع متعصب بوشهری قرار می گیرد تا فصل بعد ترکیب انصاری-حسینی-خلیل زاده و ماهینی حفظ شود.

تنها علامت سوال بزرگ هواداران خط دروازه پرسپولیس است که با توجه به بند فسخ قرارداد بیرانوند پس از نیم فصل، برانکو قصد دارد از رادوشویچ در پست شماره یک استفاده کند اما گرشاسبی خبر از جذب یک دروازه بان خارجی جدید در میانه فصل داده است که در صورت قطعی شدن جدایی علیرضا بیرانوند،مذاکرات باشگاه با گزینه های مختلف آغاز می شود.

خبرگزاری دانشجو

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها