رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372419

ماجرای اتهام جنسی تازه علیه ترامپ

ساعت24-دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه در واکنش به وجود مکالمه‌ای ضبط شده با موضوع پرداخت پول به یک مدل پیشین پلی‌بوی که مدعی رابطه با او است، انجام هرگونه تخلفی در این باره را رد کرد و کار وکیل خود را نیز «غیرقانونی» دانست.

چین
رسانه‌های آمریکا روز جمعه اعلام کردند که مایکل کوهن، وکیل پیشین آقای ترامپ دو ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی گفتگوی خود با آقای ترامپ دربارۀ خرید حق روایتی را که کارن مک‌دوگال، مدل پیشین «پلی‌بوی» دربارۀ رابطه با ترامپ تعریف می‌کرده ضبط کرده است.

این مکالمۀ ضبط شده در جریان بازرسی دفتر مایکل کوهن توسط ماموران پلیس، به عنوان بخشی از تحقیقات رابرت مولر بازرس ویژۀ پروندۀ دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا کشف شده است.

دونالد ترامپ روز شنبه در واکنش به این خبر، در پیامی توییتری نوشت: «این موضوع که دولت در ساعات اولیه روز وارد دفتر یک وکیل می‌شود، غیرقابل تصور و بی‌سابقه است.» احتمالا این بخش پیام آقای ترامپ اشاره به حملۀ اف‌بی‌ای به دفتر مایکل کوهن در ماه آوریل دارد.

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه می‌نویسد: «از آن غیرقابل تصورتر اینکه وکیلی مکالمات مشتری خود را ضبط می‌کند. کاری کاملا بی‌سابقه و احتمالا غیرقانونی. خبر خوب اینکه رئیس جمهور محبوب شما کار اشتباهی انجام نداده است.»

کارزار انتخاباتی آقای ترامپ پیش از این در سال ۲۰۱۶ میلادی هرگونه پرداخت به کارن مک‌دوگال را رد کرده بود و اکنون با پیدا شدن این مکالمۀ ضبط شده، رد این ادعا از سوی ستاد دونالد ترامپ نیز زیر سوال می‌رود.

در واکنش به این خبر رودی جولیانی که در ماه آوریل به تیم حقوقی شخصیِ دونالد ترامپ پیوسته است، وجود چنین مکالمه‌ای را تایید کرد. وی با این وجود هرگونه رابطه میان ترامپ و خانم مک دوگال را رد کرد و افزود که چنین پولی هرگز پرداخت نشده است.

هنوز هیچ نماینده‌ای از سوی خانم مک‌دوگال به این اخبار واکنش نشان نداده است.

منبع: یورونیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها