رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372428

جراحی زیبایی یک زن برای دفن شدن با چهره زبیا هنگام مرگ+عکس

ساعت 24-زنی به نام ایمی ونس که معتاد جراحی زیبایی است می‌گوید زندگی با درد دائمی به زیبا دیده شدن می‌ارزد.

2
ایمی ونس 43 ساله اهل ساسکس شرقی انگلیس بیش از 100هزار پوند برای انواع جراحی زیبایی هزینه کرده است. او می‌گوید می‌داند این اعتیادش منجر به مرگش خواهد شد ولی حداقل در تابوتش زیبا خواهد بود!

ایمی تزریقات بوتاکس بی‌شماری انجام داده و فقط 3هزار و 500 پوند برای جراحی بینی‌اش خرج کرده است. همچنین 4هزار پوند برای جراحی کیسه زیر چشم و و هزاران پوند دیگر برای جراحی پلک و تزریق ژل به لب‌هایش. به گفته خود ایمی او آنقدر تغییر کرده است که پسرش دیگر شبیه خودش نیست.
او با درد دائمی زندگی می‌کند و بعد از تزریق هورمون‌های غیرقانونی برای اینکه پوستش جوان‌تر به نظر برسد دچار بیماری فیبرومیالژی شده است ولی تاکید دارد که زیبا به نظر رسیدن کاملا ارزشش را دارد. ایمی می‌گوید تنها زمانی که درد ندارد بعد از جراحی است چون مسکن‌هایی که به او می‌دهند باعث می‌شود خود را مانند زن شگفت انگیز احساس کند.
ایمی از سن 25 سالگی تزریق بوتاکس را شروع کرد و از آن زمان به این کار اعتیاد پیدا کرده است. او در 26 سالگی جراحی پروتز سینه انجام داد و 6000 پوند برایش هزینه کرد. ایمی در سن 35 سالگی با شوهرش ازدواج کرد و اعتقاد دارد جراحی‌هایش شوهرش مارک را به او جذب کرده است. مارک شدیدا از این کارهای ایمی استقبال کرده و حتی او را تشویق به جراحی‌های بیشتر و عجیبتر می‌کند.


Aimi-in-May-2015-2Aimi-Insta3

image2-21

image2-18

منبع:رکنا
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها