رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372430

پیوس:

به امیری حق میدهم که به ترکیه رفت/ «وحید» دین خود را به پرسپولیس ادا کرده بود

ساعت24- پیشکوست باشگاه پرسپولیس گفت: من حق را به امیری می‌دهم که به ترکیه رفت چرا که باید آینده خود را تامین می‌کرد، وحید دین خود را به پرسپولیس ادا کرده بود.

فرشادپیوس ، در خصوص وضعیت پرسپولیس بعد از جدایی چند تن از بازیکنان اظهار داشت: پرسپولیس هیچوقت ضعیف نمی‌شود و با آمدن بازیکنان جدید جان می‌گیرد و می‌تواند در اوج باقی بماند. البته من حق را به امیری می‌دهم که به ترکیه رفت چرا که باید آینده خود را تامین می‌کرد. وحید دین خود را به پرسپولیس ادا کرده و این حق را داشت که در ۲ یا ۳ سال باقی مانده از دوران فوتبالی‌اش در خارج از ایران بازی کند.

وی افزود: از ماندن بیراوند بسیار خوشحال شدم او دروازبان آینده داری است و می‌تواند به پرسپولیس کمک زیادی کند. ما بازیکنانی همچون بشار رسن، عالیشاه، نوراللهی، علیپور و... داریم که می‌توانند جایگزین‌های مناسبی برای بازیکنانی که رفتند باشند.

پیشکسوت فوتبال پرسولیس در خصوص وضعیت این تیم در لیگ گفت: بسیاری از تیم ها در حال بدنسازی هستند و مسلما لیگ را خوب و پر قدرت نمی‌توانند شروع کنند. پرسپولیس باید بتواند بیشترین امتیازها را ازآن خود کند و در بازی‌های بیرون از خانه حداکثر امتیازها را کسب کند. اعتقاد دارم تیم ما بسیار خوب و آمده است و می‌تواند همچون فصل قبل قهرمان لیگ شود.

وی در پایان در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمان آسیا خاطر نشان کرد: بازی در آسیا بسیار متفاوت و سخت است و تیم حریف بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده و نقاط ضعف خود را پوشانده، برگ برنده ما در آسیا هواداران ما هستند و بهتر است که پرسپولیس در زمین حریف با ارائه بازی دفاعی، کار را در آزادی و در حضور تماشاگران خود تمام کند.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها