رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372437

جزئیات سوال علی مطهری از وزیر اطلاعات

ساعت24-عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی سوال مطرح شده از وزیر اطلاعات را قرائت کرد.

علی مطهری
نجفی خوش‌رودی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سوال مطرح شده از وزیر اطلاعات را قرائت کرد.

نماینده مردم بابل با بیان اینکه ۵۴ نماینده دو سوال مشترک و ملی از وزیر اطلاعات دارند، گفت: آقای علاءالدین بروجردی رئیس وقت کمیسیون امنیت ملی درخصوص پرسیدن سوال از وزیر اطلاعات مطرح کردند که در شرایط فعلی که کشور در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم قرار دارد و نیازمند آرامش و امنیت است؛ چرا تعداد زیادی از فعالان رسانه و ۱۲ ادمین کانال‌های تلگرامی به صورت سوال‌برانگیزی دستگیر شدند.

نماینده مردم بابل ادامه داد: مسئول کیست و چرا این افراد دستگیر شدند و اقدامات وزرای مربوطه در این موردچه بوده است. نتیجه بررسی‌ها در اجرای نامه ۲۰۹ مجلس شورای اسلامی در جلسه رسمی ۱۶/۳/۹۶ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد بررسی قرار گرفت.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به جلسه مذکور گفت: آقای علی مطهری به نمایندگی از سایر دوستان با اشاره به تداوم دستگاه‌ها عنوان کرد چرا وزارت اطلاعات اجازه می‌دهد به حوزه او وارد شوند. حوزه وزارت اطلاعات باید کاملا مشخص باشد.

وی ادامه داد: آقای مطهری گفتند ما با سپاه و وزارت اطلاعات مشکلی نداریم. موضوع برای ما روشن شدن قضایاست و اینکه چرا این افراد دستگیر شده‌اند.

نجفی خوشرودی ادامه داد: وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال گفتند اشراف کامل نسبت به قضایا و رویکردهای کانال تلگرامی داریم و همواره حساسیت فضای مجازی برای ما مهم بوده است. ما در وزارت اطلاعات برخورد سلیقه‌ای نداریم و دستگیری توسط ما انجام نشده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: نظر به اقناع کمیسیون این سوال، ملی تشخیص داده شد و به صورت سوال مطرح شده به صحن آمد.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها