رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372551

عضو جبهه پایداری: حفظ نظام از نماز شب واجب‌تر است/مردم با نداشتن و فقر مشکلی ندارند!/چرا برخی مسئولان فقط دروغ میگویند؟/مشروعیت نظام و رئیس‌جمهور به ولیفقیه است/جوانان انقلابی برای انتخابات رئیس‌جمهوری و مجلس آماده شوند

ساعت24-نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه پایداری گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران از نماز شب نیز برای افراد جامعه واجب تر است.

حجت الاسلام آقا تهرانی
حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در هشتمین شب از سلسله نشست های طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در شهرکرد افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در پی توطئه علیه انقلاب اسلامی هستند که باید در این زمینه هوشیار و با بصیرت بود.

به گفته وی، نقد باید در جامعه وجود داشته باشد ولی نباید این نقد موجب بر هم زدن نظم عمومی باشد.

آقا تهرانی اظهار داشت: مردم با نداشتن و فقر مشکلی ندارند، اما وقتی می بینند برخی مسئولان برای خود بیش از دیگران می برند، دلخور می شوند.

وی با برشمردن ویژگی و جایگاه ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: مشروعیت نظام به ولی فقیه است و حتی مشروعیت رئیس جمهوری به تنفیذ حکم از سوی ولی فقیه است.

آقاتهرانی به حضورش در آمریکا اشاره کرد و گفت: وقتی توفیق برای بنده پیدا شد تا به عنوان بورسیه حوزه علمیه به کانادا و آمریکا بروم، خطرناک بود و اگر روحانیون مانند برخی ها که در برابر غربی ها 'وا' دادند، وا می دادند، کار بسیار مشکل می شد.

وی تصریح کرد: قدر کسانی مانند امام و رهبری که در برابر آمریکا ایستاده اند بسیار با ارزش است.

به گفته وی، عرفان های کذاب فرقش با عرفان های صادق این است که عرفان های کاذب به خداوند اعتقادی ندارند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: عرفان های کذاب دروغ می گویند و حتی برخی از آنها با زنان نامحرم دست می دهند، اما عمل به احکام و شریعت از مهمترین بخش های عرفان صادق است.

به گفته وی، چرا برخی از مسئولان وقتی سر کار می آیند فقط دروغ می گویند، به گونه ای که حتی عوام نیز این دروغ مسئولان را می فهمند.

به گفته وی، یکی از روسای جمهوری اعلام کرد که اخلاق مردم ربطی به رئیس جمهوری ندارد، سوال اینجاست پس قسمی که در مجلس شورای اسلامی خورده چه می شود.

آقا تهرانی اظهار داشت: انگیزه از رئیس جمهوری شدن چیست و تفاوت رئیس جمهوری ایران با اوباما چیست؟ چرا که رئیس جمهوری آمریکا نیز به امور دنیای افراد می پردازد.

این فعال سیاسی اظهار داشت: هر گروه سیاسی انتقادی می کند در پایان می خواهد از ولی فقیه انتقاد کند، درحالی که هر کسی انتقاد دارد باید به خود فرد انتقاد کرد.

به گفته وی، جوانان انقلابی باید برای انتخابات رئیس جمهوری و مجلس شورای اسلامی خود را آماده کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها