رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372591

لغو جلسه امروز کمیسیون اصل ۹۰ / عدم همکاری تیم بررسی سانحه پرواز تهران-یاسوج ابهام‌برانگیز است

ساعت24-عضو کمیسیون اصلا ۹۰ ضمن اعلام خبر لغو جلسه این کمیسیون به علت عدم حضور نماینده سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌ها گفت: این عدم‌همکاری برای اعضا ابهام‌برانگیز بوده و ظن و گمانه‌ای که درباره عدم ارائه گزارش واقعی وجود دارد را پررنگ‌تر کرده است.

بهرام پارسایی در توضیح به مصوبات و مباحث مطرح شده در کمیسیون اصل ۹۰ گفت: جلسه امروز قرار بود در خصوص بررسی موضوع سقوط هماپیمایی آسمان باشد که به علت عدم حضور سه تیم از پنج تیم دعوت شده به کمیسیون، جلسه لغو و ضمن ابلاغ تذکر قانونی،‌ جلسه به روز سه‌شنبه موکول شد.

پارسایی افزود: عدم همکاری سازمان‌ها و تیم بررسی سانحه با کمیسیون اصل ۹۰ کاملا برای اعضا ابهام برانگیز بوده و ظن و گمانه‌ای که درباره عدم ارائه گزارش واقعی وجود دارد را پررنگ‌تر کرده است.

وی ادامه داد: این عدم همکاری مشخصا در خصوص سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌ها بطور متمادی از زمان سانحه و برخلاف قانون وجود داشته است.

پارسایی عدم پاسخگویی به نامه‌های کمیسیون و عدم دعوت از اعضا برای شرکت در جلسات بررسی سانحه را از دیگر مصادیق عدم همکاری این سازمان‌ها با کمیسیون اصلا ۹۰ عنوان کرد.

این عضو فراکسیون امید در پاسخ به این سوال که اگر عدم همکاری ادامه پیدا کند اقدام کمیسیون چه خواهد بود، گفت: قطعا برخورد قانونی را در دستور کار قرار داریم و اسامی متخلفان را در اختیار قوه قضاییه قرار خواهیم داد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها