رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372598

پرسشی که ترامپ را به دردسر انداخت!

ساعت 24- دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، پرسش یکی از خبرنگاران در نشست هلسینکی را بسیار سخت توصیف کرد.

style="text-align:justify">به گزارش هیل، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از سوال خبرنگاری که از او درباره مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا پرسید گلایه کرد و گفت: این سوال خیلی سخت بوده است.

واشنگتن پست شنبه گزارش داد ترامپ متعجب است که چرا «جاناتان لمیر» خبرنگار آسوشیتدپرس برای سوال از او انتخاب شده است و چرا خبرنگار دیگری با سوال آسانتری انتخاب نشده است.

لمیر در این نشست به ترامپ گفت: «آیا او حاضر است آنچه در انتخابات ۲۰۱۶ اتفاق افتاد را محکوم کند و به پوتین هشدار دهد که دیگر این کار را تکرار نکند؟»

ترامپ در پاسخ گفت: چرا اف بی آی سرور کمیته ملی دموکرات‌ها و هک شدن آن‌ها را به طور مستقیم بررسی نکرده است؟! او در ادامه افزود: «من دلیلی نمی‌بینم که روسیه این کار را کرده باشد، اما من به هر دو طرف اعتماد دارم». احتمالاً منظور ترامپ از هر دو طرف جامعه اطلاعاتی آمریکا و پوتین بوده است.

اظهارات ترامپ در این نشست در هفته گذشته بحث‌های زیادی را در پی داشته است. دستیاران ترامپ به او گفته اند هر خبرنگار دیگری هم انتخاب می‌شد همین سوال را می‌پرسید.

ترامپ روز سه شنبه سعی کرد از آنچه در نشست با همتای روسش گفته بود عقب نشینی کند و گفت: از یافته‌های جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره مداخله در انتخابات ۲۰۱۶ کشورش حمایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها