رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372658

اتحادیه اروپا به حمایت از حزب مارین لوپن پایان داد

ساعت24- اتحادیه اروپا روز یکشنبه اعلام کرد که به حمایتش از حزب «اتحاد ملی» فرانسه به رهبری 'مارین لوپن' پایان داده است.

style="text-align:justify">به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، حمایت اتحادیه اروپا از حزب اتحاد ملی فرانسه در زمینه پروژه ها و طرح های این حزب و حمایت از هزینه کارکنان این حزب است.

بنابراین گزارش، قطع حمایت های مالی اتحادیه اروپا از حزب راست افراطی مارین لوپن، حدود هفت میلیون دلار به این حزب زیان مالی وارد خواهد کرد.
پیش تر دادگاه عمومی اتحادیه اروپا با صدور حکمی 'مارین لوپن' را به جرم سوء‌استفاده از منابع مالی پارلمان اروپا، به پرداخت 300 هزار یورو محکوم کرد.
پارلمان اتحادیه اروپا پیش تر اعلام کرده بود که لوپن، برای پرداخت حقوق دستیارانش که از کارکنان پارلمان اروپا نبودند، از منابع مالی این نهاد استفاده کرده است.
پارلمان اروپا معتقد است که لوپن در مجموع پنج میلیون یورو از این نهاد اروپایی کلاهبرداری کرده است.
دادگاه عمومی اتحادیه اروپا نیز با تایید اتهامات وارده بر لوپن، وی را به پرداخت جریمه 300 هزار یورویی محکوم کرد.
اداره مبارزه با مفاسد اقتصادی اتحادیه اروپا در سال 2016 (1395) اعلام کرد که مارین لوپن از دسامبر 2010 (1389) تا فوریه 2016 (1395)، به صورت کاملا غیرمجاز حقوق دستیاران از جمله محافظ خود را از محل صندوق های مالی پارلمان اروپا پرداخت کرده است.
دادگاه عمومی اتحادیه اروپا نیز 'مایلین تروزینسکی' یکی دیگر از اعضای پارلمان اروپا را به جرم فساد مالی و سواستفاده از منابع مالی این نهاد اروپایی به پرداخت 57 هزار یورو محکوم کرده بود.
مارین لوپن 48 ساله، رهبر جبهه ملی از جناح راست افراطی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2017 فرانسه، شرکت کرده بود.
خانم لوپن سومین و آخرین دختر 'ژان ماری لوپن' بنیان‌گذار این حزب و رهبر آن تا سال 2011 ( 1390) است. مارین لوپن به دلیل سیاست‌ های 'ضدمهاجرت' به 'نژاد پرستی' متهم است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها