رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372746

عارف در توییتر: شرایط بازگشت ایرانیان خارج از کشور را برای بازگشت تعبیه کنیم/ از اقدامات امنیتی و اطلاعاتی بیمورد نسبت به دانشمندان پرهیز کنیم

ساعت24-رئیس فراکسیون امید تاکید کرد: ایرانیان خارج از کشور سرمایه‌های ارزشمند ما هستند،‌ نخبگان، دانشمندان و سرمایه‌گذاران، هر کجا که باشند پاره تن ما هستند،‌ شرایط برای بازگشت آن‌ها را باید تعبیه کنیم.

عارف
محمدرضا عارف در توییتر خود نوشت: اعتراضات آبی و زیست محیطی مردم شنیده شود. امروز با بحران آب، خاک و هوا مواجه هستیم. باید از تمام ظرفیت‌های کشور و دیپلماسی سازنده با کشورهای منطقه استفاده کنیم و از اقدامات امنیتی و اطلاعاتی بی‌مورد نسبت به دانشمندان پرهیز کنیم.

وی در توییت دیگری یادآور شد: همه باید با افتخار پلی باشیم برای مدیریت جوانان و برای جوان شدن نظام خسته مدیریت اجرایی کشور، از همین‌‌‌رو از طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان حمایت می‌کنیم و امیدواریم با اجرای این طرح هوای تازه به جان نظام مدیریتی کشور بدمد.

رئیس فراکسیون امید همچنین در توییتی نوشت: ایرانیان خارج از کشور سرمایه‌های ارزشمند ما هستند،‌ نخبگان، دانشمندان و سرمایه‌گذاران، هر کجا که باشند پاره تن ما هستند،‌ شرایط برای بازگشت آن‌ها را باید تعبیه کنیم. بدون جستجو در احوال یکدیگر و با ترویج تحمل تفاوت‌ها و تاکید بر نقاط مشترک، نقطه عطف و تحولی را در تاریخ کشورمان رقم بزنیم.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها