رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 375634

رستوران های برتر تایلند و مالزی را بشناسید

رپورتاژ / در گردشگری و سفر به شهر ها و کشورهای یکی از تفریحات و مسائل مهم غذا و خوراک می باشد و پیدا کردن رستوران خوب به نظر یکی از ذغذغه های افراد می باشد. در این مطلب ما تعدادی از رستوران های خوب کشور تایلند را معرفی می کنیم.

dir="RTL" style="text-align:justify">رستوران های تایلند:

1- رستوران مزالونادرهتل لبوا

این رستوران که در هتل لبوا شهر بانکوک قرار گرفته است و جزء رستوران های گران محسوب می شود. در این رستوران بهترین غذاهای بین المللی ارائه می شود و به همین دلیل جزء رستوران های به نام و مشهور شهر می باشد. این مکان به دلیل اینکه در طبقه 65 قرار گرفته است دارای منظره بسیار زیبایی از شهر می باشد.

2- رستوران السرای بانکوک

محیط رستوران السرای بسیار گرم و سرزنده می باشد. در این رستوران که جزء رستوران های حلال می باشد غذاهای لبنانی و هندی سرو می شود که طبخ آنها توسط آشپزان لبنانی و هندی انجام می گیرد. نکته خیلی خوب این است که شما برای این غذاهای خوشمزه قیمتهای مناسبی را پرداخت می کنید.

3- رستوران لودو

این رستوران تازه تاسیس غذاهای با کیفیت و خوشمزه ای سرو می کنند. سرآشپزهای این هتل دوست هستند که مدرک خود را از آمریکا گرفته اند و منوی بسیار خلاقانه ای را ارائه می دهند و منوی نهار آن با منوی شام کاملا تفاوت دارد.

4- رستوران لوکال

این رستوران در واقع یک خانه چوبی 70 ساله می باشد و با لوازم عتیقه و کتابخانه ای مملو از کتابهای آشپزی تزئین شده است. صاحب این رستوران به همراه خواهرش این مکان را اداره می کند عاشق درست کردن غذاهای سنتی تایلندی می باشند. منویی که در این مکان ارائه می شود از بهترین غذاها مانند گانگ لون جوان که غذایی درباری می باشد تشکیل شده است.

5- رستوران ناهم

رستوران ناهم از رستوران های تایلند می باشد که نام آن در لیست پنجاه رستوران برتر جهان قرار گرفته است. این رستوران در هتلمدتروپوایتانقرار گرفته است. طعم غذاهای سنتی این رستوران واقعا بی نظیر می باشد. در این رستوران اتاق های غذاخوری خصوصی نیز موجود است. همچنین در اطراف استخر هتل نیز تعدای صندلی چیده شده است که می توان از آن قسمت نیز استفاده کرد. بخوانید: همه چیز در مورد سفر به تایلند

6- رستوران گاگان بانکوک

رستورانگاگاندر هتل ماندارینشرقیریورساید قرار دارد که حدود 40 سال پیش افتتاح شده است. این رستوران در زمره بهترین رستوران ها تایلند قرار گرفته است. سرآشپز این رستوران آشپز و استاد بسیار ماهر و معروفی می باشد.

رستوران های مالزی:

1- رستورانMarini’s On 57

رستورانMarini’sکوالالامپور که یک رستوران ایتالیایی می باشد از بهترین رستوران های مالزی می باشد و در برج پتروناس قرار دارد. منظره پیش روی شما در این رستوران به علت قرار گرفتن آن در طبقه پنجاه و هفتم و پنجره ها و سقف های شیشه ای بسیار زیبا می باشد و می توانید برج های دوقلوی مالزی را تماشا کنید. در این رستوران بهترین غذاهای ایتالیایی سرو می شود.

2- رستورانAh Koongکوالالامپور

رستورانAh Koong از جمله بهترین رستوران های مالزی می باشد و نودل و کوفته ماهی این رستوران معروف است. این مکان در سال 1987 راه اندازی شده و دکوراسیون داخلیش بسیار جالب و مانند اعماق زمین می باشد.

از میان مطالب خواندنی دیگر سفر باتو: چرا به استانبول سفر کنیم؟

3- رستورانNobu Kuala Lumpur

رستوران نوبو یک رستوران شناخته شده و زنجیره ای می باشد و دارای 29 شعبه در سراسر جهان است. غذاهای معروف این رستوران عبارتند از سوشی، ساشیمی و تمپورا. این رستوران در نمایی عالی از شهر را دارد و دور تا دور آن را پنجره های شیشه ای فرا گرفته است.

4- رستورانTroika Sky Dining

رستوران تروبیکا اسکای دینیگ در برج ترویکا قرار گرفته است. غذاهای این رستوران از کیفیت و تنوع بالایی برخوردارند که این مسئله باعث شده که این رستوران در زمره بهترین رستوران های شهر قرار گیرد. به دلیل اینکه اسکای دینیگ در طبقه 23 قرار گرفته است دارای چشم انداز بسیار زیبایی می باشد.

5- رستوران Prego KL

رستوران Prego KLجزء رستوران های لوکس مالزی می باشد اما این مسئله تنها حسن این رستوران نیست غذاهای آن نیز بسیار با کیفیت هستند. در این رستوران بهترین غذاهای ایتالیایی ارائه می شود

6- رستورانMarble 8

این رستوران از بهترین رستوران های استیک می باشد. اگر از علاقمندان به این غذا هستید پیشنهاد می کنیم حتما به این رستوران سری بزنید. پنجره های این رستوران شیشه ای و بزرگ می باشند و شما در هنگام غذا خوردن می توانید منظره زیبای شهر و برج های دو قلو را مشاهده کنید. جزئیات بیشتر: موزه های تایلند و مالزی

7- رستورانPrime KL

رستورن پرایم کی ال که در هتلLe Meridien قرار دارد یکی دیگر از رستوران های استیک می باشد. البته منوی این رستوران متنوع می باشد و شامل غذاهایی مانند هترین استیک‌ها،غذاهای حلال،غذاهایکلاسیکغربی،غذاهای دریایی،سالادسزاروانواع دسرها،غذاهاوسالادهای متنوع است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها