رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 376184

چهره‌هایی که اوردوز کردند؛ از الویس پرسلی تا دمی لواتو

ساعت24-اگر خبرهای سلبریتی‌ها را دنبال کرده باشید حتماً در جریان قرار گرفته‌اید که دمی لواتوی زیبا و دوست‌داشتنی چند روزی است به دلیل اوردوز در بیمارستان بستری شده است و حال و روز خوشی ندارد. به همین منظور در ادامه قصد داریم با هم به چهره‌های سرشناسی اشاره کنیم که شانس نیاورده‌اند و مصرف مواد مخدر روزگار ان‌ها را سیاه کرده و در نهایت ارمغانی به غیر از مرگ برای آن‌ها نداشته است.

2
گر خبرهای سلبریتی‌ها را دنبال کرده باشید حتماً در جریان قرار گرفته‌اید که دمی لواتوی زیبا و دوست‌داشتنی چند روزی است به دلیل اوردوز در بیمارستان بستری شده است و حال و روز خوشی ندارد.

سلبریتی‌های سرشناسی که اوردوز به زندگی آن‌ها پایان داده است

این‌گونه که پیداست عمر لواتو به دنیا خواهد بود و پس از بهبود امیدواریم درخشش این زیباروی آمریکایی تبار را دوباره بر روی صحنه‌ها ببینیم اما این سکه روی دیگری نیز دارد و شوربختانه باید گفت اوردوز کردن در بین چهره‌های سرشناس چیز جدیدی نیست و مصرف مواد مخدر و اوردوز دارویی تاکنون سلبریتی‌های زیادی را به کام مرگ کشانده است.

به همین منظور در ادامه قصد داریم با هم به چهره‌های سرشناسی اشاره کنیم که شانس نیاورده‌اند و مصرف مواد مخدر روزگار ان‌ها را سیاه کرده و در نهایت ارمغانی به غیر از مرگ برای آن‌ها نداشته است.

فیلیپ سیمور هافمن

سلبریتی‌های سرشناسی که اوردوز به زندگی آن‌ها پایان داده است

سیمور هافمن ۳ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد و در نهایت برای بازی در فیلم کاپوتی این جایزه ارزشمند را به خانه برد. این بازیگر فقید عالم سینما در دوران جوانی سابقه مصرف مواد مخدر را داشت اما از قرار معلوم مواد را کنار گذاشته بود تا اینکه بعد از ۲۳ سال دوباره به سراغ مصرف مواد رفت و با اوردوز کردن مواد جان خود را از دست داد.

جنازه سیمور هافمن در سال ۲۰۱۴ در آپارتمانش در حالی پیدا شد که هنوز سوزن تزریق مواد در دستانش قرار داشت. مدتی بعد نیز نتایج کالبد شکافی زیاده‌روی فیلیپ‌ سیمور هافمن را در مصرف مخدرهای بنزودیازپین، هروژئین و کوکائین تأیید کرد تا این هنرمند ۴۶ ساله در کام موادمخدر نابود شود.


هیث لجر

سلبریتی‌های سرشناسی که اوردوز به زندگی آن‌ها پایان داده است

این بازیگر استرالیایی برنده جایزه اسکار در طول عمر حرفه‌ای کوتاه خود جوایز بسیاری بدست آورد و در آثار بزرگی ایفای نقش کرد. لجر تازه در دوران اوج موفقیت هنری قرار داشت که متأسفانه در سن ۲۸ سالگی به دلیل مسمومیت شدید و مصرف همزمان چندین نوع قرص دار فانی را وداع گفت.

جنازه هیث لجر در یک بعد از ظهر گرم در اتاقش توسط خدمتکار منزل وی پیدا شد، هنرنمایی هیث لجر در نقش جوکر در فیلم شوالیه تاریکی هرگز از ذهن طرفداران دنیای هنر پاک نخواهد شد.


مرلین مونرو

سلبریتی‌های سرشناسی که اوردوز به زندگی آن‌ها پایان داده است

حتی اگر اهل سینما هم نباشید باز هم بدون شک نام مرلین مونرو را شنیده‌اید و حتی اگر نام این سلطان زیبایی را نشیده باشید باز هم به احتمال زیاد تصاویر مرلین مونرو را دیده‌اید. این اسطوره زیبایی یکی از مهمترین بازیگران قرن بیستم قلمداد می‌شود.

مرلین مونروی زیباچهره در زمان مرگ تنها ۳۶ سال داشت اما عمر هنری بسیار برپرکتی داشت و آثار این هنرپیشه پس از گذشت چندین دهه هنوز هم جذاب و تماشایی است. جنازه مرلین مونرو در رختخواب خود در حالی که گوشی تلفن را به دست داشت پیدا شد، گفته می‌شود که مرلین به دلیل مصرف بیش از حد داروی خواب‌آور از دنیا رفت که البته بعدها شایعاتی مبنی بر خودکشی مرلین مونرو با داروی خواب‌آور نیز مطرح شد.


ویتنی هیوستون

سلبریتی‌های سرشناسی که اوردوز به زندگی آن‌ها پایان داده است

هیوستون از جانب کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان جایزه‌دارترین هنرمند زن در تاریخ شناخته می‌شود، ویتنی زیبا و دوست‌داشتنی در طول سه دهه فعالیت هنری خود چیزی حدود ۴۱۵ جایزه دریافت کرد.

متأسفانه هیوستون گرفتار مواد مخدر شد و صدای ملکوتی این بانوی سیاه‌پوست در اواخر دوران هنری کیفیت خود را از دست داد. هیوستون به ماری‌جوانا و قرص‌های مخدر اعتیاد داشت و برای درمان به مراکز ترک‌اعتیاد مراجعه کرد اما دوباره گرفتار مواد شد تا اینکه دست آخر در طبقه چهارم هتل هیلتون در کالیفرنیا ویتنی هیوستون در سن ۴۸ سالگی دنیا را ترک گفت.

جنازه هیوستون در وان‌حمام پیدا شده بود و آثاری از ماریجوآنا و چند ماده‌مخدر دیگر در خون وی وجود داشت.


الویس پرسلی

سلبریتی‌های سرشناسی که اوردوز به زندگی آن‌ها پایان داده است

الویس پرسلی که به وی لقب شاه راک اند رول داده‌اند سلطان بیچون و چرای موسیقی راک اند رول در دهه ۱۹۵۰ میلادی بود. این ستاره پرفروغ دنیای موسیقی و سینما در ۴۲ سالگی از دنیا رفت اما طرفداران اولویس در دهه‌های متمادی یاد وی را همیشه در خاطر زنده نگه داشته‌اند.

الویس در سال‌های پایانی عمر خود اضافه وزن پیدا کرد و به همین دلیل داروهای مختلفی مصرف می‌کرد که گفته می‌شود همین داروها باعث شد تا این هنرمند بزرگ جان خود را از دست بدهد. شهرت الویس پرسلی به اندازه‌ای است که داستان‌های مختلفی، دلیل مرگ وی را حکایت می‌کنند که در این زمینه به تجویز اشتباه دارو توسط پزشک پرسلی می‌توان اشاره کرد، این پزشک در بررسی‌های بعدی مقصر شناخته شد و به مدت چند ماه از کار برکنار شد.


ایمی واینهاوس

سلبریتی‌های سرشناسی که اوردوز به زندگی آن‌ها پایان داده است

ایمی زیبارو و خوش‌صدا توانست در سال ۲۰۰۶ با آلبوم بازگشت به سیاهی توانست جای خود را در دل هواداران موسیقی باز کند، این‌ آلبوم ۵ جایزه گِرمی را برای ایمی وانهاوس به ارمغان آورد. ایمی واینهاوس در طول زندگی حرفه‌ای خود ۶۰ بار نامزد جوایز مختلف شد و ۲۳ جایزه معتبر را به کارنامه خود اضافه کرد.

شوربختانه باید گفت ایمی واینهاوس حدود ۳ سال قبل از مرگ به مصرف الکل روی آورد، این هنرمند خوش‌صدا قبل از مرگش به مدت چند هفته سعی کرده بود تا الکل را کنار بگذارد اما وسوسه الکل واینهاوس را هرگز تنها نگذاشت و مدتی بعد در اثر نوشیدن الکل، جان شیرین خود را از دست داد.


آنا نیکول اسمیت

سلبریتی‌های سرشناسی که اوردوز به زندگی آن‌ها پایان داده است

این بانوی خوش‌قد و بالای آمریکایی با چهره‌ای زیبا و اندام خوش‌تراشی که داشت به سرعت توانست به نماد زیبایی و جذابیت در آمریکا تبدیل شود. زیبایی نیکول اسمیت به اندازه‌ای بود که یک پیرمرد نود ساله بسیار پول‌دار آمریکایی دل و دینش را به نیکول اسمیت باخت و وی را به همسری برگزید، البته این ازدواج تنها یک سال بیشتر دوام نیاورد و با مرگ این پیرمرد، نیکول اسمیت ثروت هنگفتی به جیب زد.

نیکول اسمیت در حالتی نیمه‌جان توسط دوستش در اوایل بهمن ماه سال ۲۰۰۷ میلادی در اتاق ۶۰۷ هتلی در هالیوود پیدا شد و تلاش‌های تیم‌های پزشکی برای زنده نگه‌داشتن نیکول اسمیت موفقیت‌آمیز نبود و چشمان زیبای این بانوی جذاب و هنرمند برای همیشه به روی دنیا بسته ماند.

مدتی بعد تحقیقات پزشکی ثابت کرد که نیکول اسمیت دوست‌داشتنی بر اثر مصرف مسمومیت دارویی از دنیا رفته است.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم سلبریتی را می‌شناسید که جان شیرین خود را در اثر اوردوز از دست داده است، در قسمت نظرات نام این چهره‌سرشناس را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها