رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 377694

والدین مراقب حمله بازی momo باشند/خودکشی 12 کودک

ساعت 24-بازی مومو چیست ؟ آیا Momo همچون نهنگ آبی خطرناک است ؟ بازی مومو چندی است که در شبکه اجتماعی واتساپ منتشر شده است.

مومو
این بازی خطرناک ، چندی است در بین نوجوانان رواج یافته است. مومو در حقیقت یک زن ترسناک است. چالش بازی مومو در فیسبوک و واتس اپ رواج یافته و برخی از نوجوانان و کودکان را به سمت خود کشانده است. براساس این گزارش گویا بچه ۱۲ ساله ای بخاطر این بازی خودکشی کرده است.

خودکشی با بازی مومو

اولین خودکشی بخاطر چالش مومو در آرژانتین اتفاق افتاده است. براساس گزارش های رسیده به دست زوم تک ، پلیس به خانواده ها در مورد این بازی هشدار داده است و اعلام کرده است که مراقب فعالیت فرزندانشان در شبکه های اجتماعی باشند.

در بازی مومو در شبکه اجتماعی واتساپ یک تماس ناشناس با کاربر اتفاق می افتد و کسی که با کاربر در تماس بوده ، وی را موجب می کند تا به سمت خودکشی برود.

براساس گزارش های ارسال شده پلیس اعلام کرد : اتفاقاتی که در این بازی خطرناک می افتد می تواند کاربر را به سمت کار های خشونت آمیز بکشاند و باعث اتفاقات جبران ناپذیر شود.

در این گزارشی که شبکه اجتماعی واتس اپ با فاکس نیوز و بی بی سی داشته است گفت : ما راهکار های ساده ای را برای گزارش کاربران به واتس اپ در اختیار کاربران قرار داده ایم. از این رو کاربران براحتی می توانند این مشکل را برطرف کنند. اما خواهشی که از کاربران واتساپ داریم این است که تمامی تماس های مشکوک را در اختیار کاربران قرار دهند.

علاوه بر اتفاقاتی که در آرژانتین منتشر شد ، این بار نوبت به کشور مکزیک رسید ، پلیس مکزیک هم هشدار هایی را در مورد بازی خطرناک مومو به خانواده ها دادند.

چالش مومو چیست ؟

در نظر داشته باشید که مومو در حقیقت یک عروسک ژاپنی است ، که در حساب اینستاگرامش قرار گرفته است ، اما پس از اینکه مومو به عنوان یک چالش خودکشی رواج یافت ، این عروسک در پروفایل کسی که با شماره های مختلف با شما تماس میگیرد قرار میگیرد.

اگر شما هم نگران فرزندانتان هستید حتما فعالیت فرزندانتان را در شبکه های اجتماعی از جمله واتساپ و فیسبوک زیر نظر بگیرید. مطمئنا با نظارت بر فعالیت های فرزندانتان از اتفاقات مشکل ساز و خطرناک بدور خواهید ماند.

منبع خبر : برنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها