رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 378700

کاظم جلالی: صحبت از مذاکره مجدد کاملا انحرافی است

ساعت24-عضو «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس گفت: در حال حاضر صحبت از مذاکره مجدد کاملا صحبت انحرافی است و ترامپ هم بیشتر براساس ایجاد یک جنگ روانی این موضوع را مطرح می‌کند.

کاظم-جلالی.jpg
کاظم جلالی با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر مذاکره مجدد با ایران گفت: مذاکره با آمریکا یک بار انجام و نتیجه آن مشاهده شد.

عضو «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس با بیان اینکه آمریکا با یک مسئول غیر خردمندانه رو به روست تصریح کرد: به اعتقاد بنده آمریکایی‌ها ابتدا باید به برجام بازگردند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در حال حاضر صحبت از مذاکره مجدد کاملا صحبت انحرافی است و ترامپ هم بیشتر براساس ایجاد یک جنگ روانی این موضوع را مطرح می‌کند.

جلالی با اشاره به تاریخ مذاکرات با آمریکا تصریح کرد: باید گفت کسی از مذاکره با آمریکا خیری ندیده، به عنوان مثال در دهه ۱۹۹۰ بیل کلینتون مذاکرات صلح را انجام دادند و قرار بود سال ۱۹۹۷ دولت مستقل فلسطینی تشکیل شود اما در حال حاضر دولت مستقل فلسطینی کجاست؟ بنابراین آمریکایی‌ها با طرح این موارد بیشتر به دنبال این هستند تا جنگ روانی در ایران ایجاد کنند.

عضو «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس تاکید کرد: اگر آمریکایی‌ها واقعا مرد مذاکره هستند باید در اولین اقدام، به اشتباهات خود اعتراف کنند و به برجام بازگردند و خسارات آن را جبران کنند.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها