رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 378807

بافتهای فرسوده را جدی بگیریم

ساعت 24-فرماندار خرم‌دره گفت: این شهرستان دارای 74 هکتار بافت فرسوده است.

حجت محمدی در جلسه تودیع و معارفه شهردار جدید خرم‌دره، اظهار کرد: از سال ۱۳۳۸ به بعد شهر خرم‌دره ۲۶ شهردار و 8 سرپرست به خود دیده است .

وی با بیان اینکه مردم شهرستان خرم‌دره به مهمان‌نوازی و علم بالا شهره هستند، بیان کرد: این عوامل سبب شده است شهرستان خرم‌دره پذیرای مهاجران از نقاط مختلف کشور باشند .

این مسئول با بیان اینکه ۸۰ درصد از جمعیت شهرستان خرم‌دره در مناطق شهری و ۲۰ درصد در مناطق روستایی ساکن هستند، تصریح کرد: جمعیت بالای شهرنشینی در خرم‌دره کار را برای شهرداری مشکل‌تر می‌کند، لذا باید ساز و کارهای لازم در این زمینه اندیشیده شود .

محمدی با بیان اینکه روستای شهرستان خرم‌دره در برخی روستاها شوراهای اسلامی تشکیل شده است، اظهار کرد: ۱۲ دهیاری نیز در سطح روستاهای شهرستان، مشغول ارائه خدمات به روستاییان هستند .

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه موضوعی که در سطح شهر برای مردم آزاردهنده است، نداشتن امکانات رفاهی برای عموم مردم است، ادامه داد: خرم‌دره فاقد پارکی است که در شان مردم باشد .

وی با بیان اینکه منابع درآمد پایدار برای شهرداری در شهر به وفور وجود دارد، عنوان کرد: این منابع باید احصا شده و اهتمام لازم برای درآمدزایی از آن‌ها توسط شهرداری وجود داشته باشد .

این مسئول با تاکید بر اینکه صدور پروانه برای کسانی که در بافت فرسوده طرح‌هایی داشته باشند در حد رایگان است و تسهیلات ۴ درصدی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، افزود: در حال حاضر خرم‌دره دارای ۷۴ هکتار بافت فرسوده است

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها