رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 378818

واکنش علی امیری به اشتباهات داوری علیه نساجی:گل سالم و پنالتی ما گرفته میشد نساجی الان دوم جدول بود

ساعت24-مدیر عامل نساجی معتقد اگر گل سالم و پنالتی نساجی گرفته می‌شد این تیم الان 6 امتیازی می‌شد و در رده دوم جدول قرار داشت.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران معتقد است در دو بازی گذشته تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز و پارس جنوبی جم یک گل سالم و یک پنالتی مسلم روی اشتباه سهوی داوران نادیده گرفته شده تا شاگردان نکونام به جای دو برد با دو تساوی زمین را ترک کنند و این منصفانه نیست.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان این حرف‌ها افزود: «باشگاه نساجی اهل جارو جنجال نیست و احترام خاصی برای همه داوران قائل است اما توجه داشته باشید که این تیم مردمی و پرطرفدار در دو هفته گذشته به گواه کارشناسان داوری روی اشتباهات سهوی، تأکید می کنم سهوی داوران متضررشده است.»
امیری توضیح داد: «دربازی با تراکتورسازی درتبریز مدافعان حریف داخل محوطه شش قدم تراکتورسازی محمد میری بازیکن ما را به شکلی واضح و مشخص سرنگون کردند اما متأسفانه پنالتی صد درصد ما به شهادت کارشناسان داوری نادیده گرفته شد. همچنین درهفته بعد درخانه هم گل سالم مجتبی ممشلی که می‌توانست برتری دو بریک ما مقابل پارس جنوبی جم را رقم بزند نیز به اشتباه مردود اعلام شد که دربرنامه دیشب نود محمد فنایی کارشناس داوری این برنامه هم درستی آن را اعلام کرد و همه بینندگان هم دیدند.»
وی با اشاره به درخواست هواداران پرشمارنساجی مازندران برای قضاوت های عادلانه مسابقات این تیم مردمی یادآورشد: «اگردر دو دیداراخیرپنالتی و گل سالم ما مردود نمی‌شد نساجی به حق خود می‌رسید و با 4 امتیاز بیشتردررده دوم جدول می‌ایستاد. فوتبالدوستان مازندرانی و مردم قائم شهر ضمن احترام از فریدون اصفهانیان و کمیته داوران فدراسیون فوتبال انتظاردارند در دیدارهای آتی نساجی داوران زحمتکش دقت بیشتری به خرج بدهند که خدای ناکرده حقی ضایع نشود و ما هم بتوانیم جوابگوی هواداران خود باشیم که ثابت کرده اند از لحاظ اخلاقی و رفتاری درلیگ برتر بی نظیرهستند.»
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درخصوص شرایط کنونی تیمش گفت: «ما ازعملکرد جواد نکونام و بچه ها رضایت کامل داریم. فراموش نمی کنیم نساجی پس از24 سال با هدایت جواد نکونام به لیگ برترآمد. او یک سرمربی با دانش است که آینده درخشانی پیش روی داشته و می تواند نساجی را به سر منزل مقصود برساند. نساجی هم تازه لیگ برتری شده و انتظارات باید منطقی و معقول باشد. ازطریق همین تریبون هم اعلام می کنم به نکونام و شاگردانش ایمان داریم و اگرخدای ناکرده 10 باخت هم بیاورد باز پشت سرمربی خود خواهیم ایستاد چون او مورد اعتماد کامل ماست . ضمن آنکه نکونام قراردادی سه ساله با باشگاه نساجی دارد.»
امیری درادامه افزود: «امروز اگرمی بینید نسبت به عملکرد دو هفته گذشته داوران آن هم درکمال احترام حرف می زنیم چون دلمان می سوزد. این تیم توسط بخش خصوصی و بدون کوچک ترین کمک دولتی اداره می شود. آقای فرهاد صنیعی فرو همین طورآقای رضا حدادیان ازجیب شخصی خود هزینه می کنند و نباید چنین افرادی را ازحضور در فوتبال بدون درآمد دلسرد کرد. دست هردو و کسانی که ازجیب شخصی خودشان برای خدمت به مردم و فوتبال هزینه می کنند درد نکند و باید قدردان آنان بود.»
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درپایان گفت: «جا دارد ازآقایان مهدی تاج، محمدرضا ساکت، حیدربهاروند، سعید فتاحی، فریدون اصفهانیان، فریبرزمحمودزاده و همه دست اندرکاران فوتبال تشکرداشته باشم چون می دانم چقدرزحمت می کشند تا مسابقات فوتبال به بهترین شکل ممکن برگزارشود و خلاصه آن که دست همگی درد نکند.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها