رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 378847

مهاجم تیم ملی کرواسی از بازی های ملی خداحافظی کرد

ساعت 24- «ماریو مانژوکیچ» مهاجم تیم ملی کرواسی، که به همراه این تیم عنوان نایب قهرمانی جام جهانی 2018 روسیه را به دست آورد، بعد از 11 سال از تیم ملی خداحافظی کرد و کفش های خود را برای این تیم آویخت.

style="text-align:justify"> روزنامه دیلی میل انگلیس روز سه شنبه با درج این خبر نوشت: مانژوکیچ 32 ساله پس از گذشت یک ماه از آخرین بازی رسمی بین المللی خود که در آن موفق شد یک گل هم برای تیم ملی کشورش به ثمر برساند، تصمیم گرفت از فوتبال ملی کناره گیری کند.

اگرچه فرانسوی ها در دیدار نهایی موفق شدند مانژوکیچ و هم تیمی هایش را با نتیجه 4 – 2 شکست دهند، اما شاگردان «زلاتکو دالیچ» با بازی های هیجان انگیز خود، خاطرات نسل طلایی کرواسی را بار دیگر زنده کردند.
ستاره تیم ملی کرواسی امروز (سه شنبه) با انتشار پستی در حساب کاربری اینستاگرام خود نوشت: ما رویایمان را به حقیقت تبدیل کردیم، نتیجه ای تاریخی برجای گذاشتیم و عشق هوادارانمان را حس کردیم، گرفتن این تصمیم پس از راهیابی کرواسی به فینال برایم راحت تر شد.
مانژوکیچ که هم اکنون برای باشگاه یوونتوس ایتالیا توپ می زند، در 89 بازی ملی 33 گل به ثمر رسانده و از این حیث بعد از «داوور شوکر» ستاره پیشین و نام آشنای کروات ها در رتبه دوم قرار دارد.
او بازی های ملی خود را با تیم زیر 19 ساله کرواسی آغاز کرد و پس از اینکه در سال 2007 توسط «اسلاون بیلیچ» سرمربی اسبق کرواسی به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد، به پای ثابت و تاثیرگذار خط حمله این تیم تبدیل شد.
ستاره گلزن یوونتوس در دو دوره جام جهانی (سال های 2014 و 2018) برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و در مجموع هشت بازی پنج گل به ثمر رساند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها