رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379056

دسترسی به گوشی بر روی رایانه شخصی با برنامه جدید ویندوز ۱۰

ساعت 24-مایکروسافت برنامه جدیدی موسوم به «یور فون» عرضه کرده که کاربران ویندوز ۱۰ با استفاده از آن می توانند به راحتی به محتوای گوشی خود بر روی رایانه شخصی دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت این برنامه را به طور آزمایشی در ماه گذشته عرضه کرد و حالا آن را در دسترس تمامی کاربران ویندوز ۱۰ قرار داده است.


افرادی که از آخرین نسخه به روز شده ویندوز ۱۰ که در آوریل ۲۰۱۸ عرضه شده، استفاده می کنند، می توانند این برنامه را بر روی رایانه های شخصی خود نصب کنند. برنامه Your Phone از فروشگاه آنلاین مایکروسافت در دسترس است.

این برنامه فعلا تنها از گوشی های اندرویدی پشتیبانی می کند و به کاربران این امکان را می دهد تا محتوای گوشی را به طور کامل بر روی رایانه شخصی مشاهده کرده و فایل های خود را از گوشی به رایانه شخصی منتقل کنند.

همگام سازی پیام ها و پیامک ها و اطلاعیه های گوشی های اندرویدی و قابلیت دریافت و مشاهده آنها بر روی رایانه هم در آینده به برنامه Your Phone افزوده می شود.

مایکروسافت قول داده که در آینده Your Phone را با آیفون نیز سازگار کند. اما هنوز مشخص نیست آیا تمامی خدمات نسخه اندرویدی این برنامه بر روی نسخه آیفون هم در دسترس خواهد بود یا خیر.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها