رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379089

نوبخت: مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد

ساعت24-رئیس‌ سازمان برنامه و بودجه گفت: پاداش‌ها و مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد.

نوبخت
به گزارش حوزه دولت محمد باقر نوبخت رئیس‌ سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره بسته اقتصادی دولت اظهار داشت: این مسئله جزو تصمیمات دولت است که به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کردند. رئیس جمهور اصرار داشتند این بسته اقتصادی را زودتر تهیه کنیم.

وی ادامه داد: در جلسه ستاد اقتصادی که فردا تشکیل می شود گزارشی از سوی سازمان برنامه و بودجه ارائه خواهد شد و امیدواریم نوسانات ارز که مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد را تا حد مقدور جبران کنیم.

رئیس‌ سازمان برنامه و بودجه گفت: آنچه امروز به عنوان فضای کسب و کار از آن صحبت می‌شود باید با مقتضیات تحریم باشد، متاسفانه شاهد برخی رفتارهای غیر حرفه‌ای تجاری بودیم. در این شرایط عملکرد محدود برخی افراد نیازمند پیگیری بیشتری داشته است. امیدواریم هرچه زودتر از این شرایط منفی بگذریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه پاداش‌ها و مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد و فردا (پنج‌شنبه) یارانه این ماه پرداخت می‌شود،گفت: امیدواریم نوسانات نرخ ارز که مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد را تا حد مقدور جبران کنیم.

نوبخت درباره پرداختی‌های دولت اضافه کرد: آنچه که در خصوص پاداش‌ها گفته بودم، 1200 میلیارد دیگرش به حساب ذی نفع‌ها واریز شد. همچنان که در جلسه گذشته تصریح کردم 2200 میلیارد تومان مطالبات گندم کاران هم پرداخت شد.4000 میلیارد یارانه هم فردا واریز خواهیم کرد که امیدواریم در پرداخت‌ها نظم داشته باشیم

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها