رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379138

حریق در مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه در دروس

ساعت 24- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از اطفا حریق در مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه «دروس» خبر داد.

style="text-align:justify">سید جلال ملکی عصر چهارشنبه با اعلام یک مورد حادثه آتش سوزی در مجتمع مسکونی در محله دروس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۶:۳۸ بعد از ظهر به سامانه ۱۲۵ سامانه آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

ملکی در ادامه افزود: پس از اطلاع ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه یک نردبان بلند و تجهیزات کامل تنفسی به محل اعزام شدند و پس از حضور در محل ملاحظه شد که حادثه در یک مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه، ۱۸ واحدی که ۲ طبقه هم به عنوان زیرزمین مورد استفاده بود، در طبقه منهای ۲ تابلوهای برق دچار آتش سوزی شده است.

وی با اشاره به اینکه وجود کابل و سیم برق زیاد در تابلو برق سبب دود زیادی در طبقات شده بود گفت: تقریبا همه کسانی که در آن ساعت در ساختمان حضور داشتند در وضعیت نا ایمنی قرار داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان داشت: در این عملیات تعدادی از آتش نشانان با حضور در طبقه منهای ۲ و گروه های دیگر نیز با دستگاه های تنفسی در طبقات دیگر مشغول به هدایت افرادی که در طبقات دیگر قرار داشتند شدند .

حدود ۴۰ نفر از افراد ساکن به کمک آتش نشانان به سلامت از طبقات خارج که از این تعداد حدود ۷ نفر کودک و نوزاد و خردسال بودند و برای کنترل سلامت اولیه مورد معاینه قرار گرفته و در حال حاضر با عملیات خوب آتش نشانان، آتش خاموش شد و ماموران در حال ایمن سازی و تخلیه محل هستند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها