رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379227

معمای بزرگ برای شفر/ استفاده همزمان از سه بازیکن در ترکیب اصلی

ساعت24-استقلال تهران در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر به مصاف پارس جنوبی می‌رود و دغدغه شیرین شفر برای این بازی چگونگی استفاده از چند بازیکن به صورت همزمان است.

درخشش روح الله باقری در خط حمله استقلال، اضافه شدن مرتضی تبریزی به جمع آبی پوشان و گلزنی او در اولین حضورش با پیراهن این تیم، اضافه شدن خارجی‌های تاثیرگذاری مثل الحاجی گرو و همام طارق به جمع آبی پوشان، دردسرهای شیرینی برای سرمربی آبی پوشان ایجاد کرده است.

شفر در بازی گذشته استقلال که منجر به پیروزی ۳ بر صفر مقابل تراکتورسازی تبریز شد، از روح الله باقری در نوک پیکان تهاجمی تیمش استفاده کرد و مرتضی تبریزی را هم در پست وینگر چپ به کار گرفت. شفر در بازی گذشته تنها دقایق اندکی از الحاجی گرو استفاده کرد و همام طارق را هم کلا در اختیار نداشت.

اما بازی با پارس جنوبی برای شفر حکایت متفاوتی دارد چرا که او باید داشته‌هایش را طوری چیدمان کند که بهترین بهره برداری را از آنها ببرد. چگونه ارنج کردن تیمی که تعداد زیادی بازیکن آماده در فاز تهاجمی دارد و نحوه استفاده همزمان از این تعداد بازیکن شاید سخت تر از ارنج کردن همان تیم در غیاب ستاره ها و با تعداد زیادی بازیکن جوان باشد.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر میهمان پارس جنوبی جم است و این بازی از ساعت ۲۰:۳۰ روز پنجشنبه ۲۵ مرداد در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها