رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379263

منافی:

پرسپولیس باید روند فعلی را تا نیم‌فصل ادامه دهد/ نتیجه بازی رفت با الدحیل تعیین‌کننده است

ساعت24-بازیکن و مربی پیشین پرسپولیس تاکید کرد که این تیم در بازی رفت برابر الدحیل باید نتیجه مطمئنی بگیرد تا کارش برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا سخت نشود.

جواد منافی با اشاره به شرایط فعلی پرسپولیس بعد از گذشت 3 هفته از لیگ برتر گفت: پرسپولیس شرایط بدی ندارد و سخت‌ترین موضوع این است که آنها نتوانستند برای نیم‌فصل اول بازیکن جذب کنند. با این حال پرسپولیس تا الان 7 امتیاز گرفته و این نتیجه بدی نیست. نکته مهم این است که پرسپولیس همین روند را تا نیم‌فصل دوم ادامه دهد تا از کورس قهرمانی عقب نماند و در نیم‌فصل دوم قطعا با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایط تیم فرق خواهد کرد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر نقطه قوت پرسپولیس خط دفاعی است و در 3 بازی اخیر این تیم گلی دریافت نکرده است. ادامه این عملکرد موفق می‌تواند پرسپولیس را در بالای جدول نگه دارد و این تیم حتی با استفاده از اندک موقعیت‌هایش می‌تواند برنده از زمین خارج شود، البته یکی از ضعف‌های پرسپولیس این است که آنها بازیساز واقعی ندارند ولی مهم این است که پرسپولیس تا شروع نیم‌فصل دوم خوب نتیجه بگیرد. امیدوارم فردا برابر نفت مسجدسلیمان نیز شاهد بازی و کسب نتیجه‌ای خوب از پرسپولیس باشیم.

منافی در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا از سد الدحیل عبور کند؟» اظهار داشت: همه می‌دانند الدحیل یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا است که هزینه‌ها و امکانات این تیم با پرسپولیس قابل قیاس نیست. اعتقاد من این است که پرسپولیس در بازی رفت باید یک نتیجه خوب بگیرد و نتیجه این بازی در صعود پرسپولیس بسیار تعیین کننده است. پرسپولیس در بازی برگشت میزبان است و می‌تواند از این امتیاز به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها