رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379288

چگونه فیلم های DVD را به فرمت های محبوب تبدیل کنیم

ساعت 24-با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از امور دستخوش تغییرات بسیاری شده‌اند و در این میان صنعت تکثیر فیلم نیز با انقلاب بزرگی رو به رو شده تا آنجا که امروزه در یک USB می‌توان چندین فیلم را با فرمت مورد نظر بارگذاری و با اتصال مستقیم آن به تلویزیون یا لپ تاپ فیلم‌های مورد نظر را مشاهده کرد. کاری که در گذشته‌های نه چندان دور بر عهده دیسک‌های DVD بود؛ DVD‌هایی که خود با پیشرفت تکنولوژی، جای CD را گرفته بودند.

به‌هرحال اگر نیاز دارید فیلم‌های DVD را به فرمت‌های قابل پخش در سیستم عامل‌های مختلف تبدیل کنید در این مطلب یک نرم افزار قوی در این خصوص را به شما معرفی می‌کنیم. نرم افزارWonderFox DVD Ripper Pro دیسک‌های DVD را به فرمت‌های محبوب نظیر AVI, MP4, MKV و … یا مناسب برای دستگاه‌های iPhone, iPad, Android تبدیل می‌کند. همچنین پیوسته فرمت‌های جدید و کاربردی تری به این برنامه در حال اضافه شدن است. از دیگر مزیت‌های این برنامه فناوری قفل شکن پیشرفته آن است که امکان برداشتن قفل‌های منطقه‌ای را داشته و شما بدون دردسر قادر به تکثیر آنها خواهید بود. سرعت عمل این برنامه بسیار بالا است به طوری که تبدیل یک DVD به AVI که فیلم 120 دقیقه‌ای است حدود 20 دقیقه بدون هیچ گونه افت کیفیتی به طول می‌انجامد.

این نرم افزار دارای ویژگی‌های بسیاری است که از جمله آن می‌توان به این موارد اشاره داشت:
– تبدیل DVD به اکثر فرمت‌های صوتی تصویری رایج و کاربردی.
– دارای عملیات‌های کاربردی ویرایش ویدئو از قبیل بریدن و قیچی کردن و گذاشتن جلوه‌های ویژه.
– قابلیت پشتیبان‌گیری از DVD در تنها 5 دقیقه.
– قابلیت ویرایش، بهبود و شخصی‌سازی فیلم‌های DVD به‌صورت ساده و جامع. و ده‌ها ویژگی برتر دیگر، علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نرم افزار و بارگذاری رایگان آن می‌توانند به سایت p30world.com مراجعه کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها