رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379323

اهداء اعضا بیمار مرگ مغزی در یاسوج

ساعت 24-اعضای بدن جوان مرگ مغزی در یاسوج به بیماران نیازمند اهد شد.

در اقدامی خداپسندانه خانواده نوعدوست آرام بناهداء اعضا بیمار مرگ مغزی در یاسوج در شهر یاسوج اعضای بدن جوان مرگ مغزی خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

مسئول هماهنگ کننده پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت:2کلیه وکبد مرحوم سیدمحمدرضا آرام بن 26ساله که در تصادف موتورسیکلت با خودرو دچار مرگ مغزی شده بود از بدنش جدا وبرای اهداء به بیماران نیازمند به شیراز منتقل شد.
سیدسینا سعیدی سوق افزود: این مورد نهمین اهداء عضو در کهگیلویه وبویراحمد در سالجاری است که با تلاش تیم های پیوند اعضای دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و یاسوج انجام شد.
سیدلطف الله آرام بن پدر مرحوم هم گفت: گرچه فرزند جوان خود را از دست می دهم اما زیبائی این اهداء عضو ماندگار و موجب رضایت خداوند و مردم است.
سیدمحمدجواد آرام بن برادر وی که طلبه حوزه علمیه است نیز گفت:بخشیدن عضو برای ادامه زندگی دیگری از اقدامات خداپسندانه وخشنود کننده برای هنوعان است.
گفتنی است مرحوم آرام بن در جاده شرف آباد- یاسوج راکب موتورسیکلت در تصادف با خودرو مصدوم و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد که پس از 2 روز به علت مرگ مغزی با رضایت خانواده اعضای بدنش جدا شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها