رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379332

افشاگری بزرگ محسن بنگر درباره بوقچیها و طاهری/وظیفه کمیته اخلاق این چیزهاست نه ماجرای دژاگه!

ساعت24-محسن بنگر حرف های مهمی درباره نقش بوقچی ها در فوتبال ایران زده است که باید حتما پیگیری شود اما معمولا این نوع گفته ها خیلی در اولویت نیستند!

محسن بنگر یکی از آنهایی است که اقلا در پرسپولیس خیلی از واقعیت ها را می داند. وقتی او از کودتای سکوها می گوید. وقتی خیلی صریح می گوید 5 بازیکن پرسپولیس با بوقچی ها به مشکل خوردند و بازیکنان حذف شدند ، وقتی می گوید هادی نوروزی فقید از دست بعضی از این بوقچی ها دق کرد ، به دلیل نزدیکی با هادی احتمالا حرف هایش روایت هایی مستند است.

بنگر به صراحت از این گفته که این لیدرها در دوره مدیریت اکبر طاهری در پرسپولیس اوج گرفتند و صاحب منصب شدند. این البته تنها طاهری در پرسپولیس نبود که به این افراد پست و باج داد. از دوره حبیب کاشانی در پرسپولیس ، امتیازاتی ویژه گرفتند امثال عابربانک ها باج های شان را بیشتر کردند و حالا تورهای مسافرتی هوادارای برگزار می کنند ، انمتیاز های ویژه از شهرداری گرفته اند و ...

این اتفاق عینا در استقلال هم افتاده است. آنهایی که مربی های پایه کتک زده اند ، باج می گیرند و هرطور دلشان بخواهد جولان می دهند حالا چالشی بزرگ برای این تیم ها هستند.

کمیته اخلاق به راحتی می تواند پرونده این افراد را بررسی کند و با معرفی شان به نهادهای نظارتی ، یک بار برای همیشه این شکل از بهره جویی را پرونده ای مختومه کند اما انگار تتوی دست اشکان دژاگه یا عکس های خانوادگی اش ، برای این اساتید در اولویت است!

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها