رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379380

امیر سیاری: تحت تاثیر عملیات روانی دشمن قرار نگیریم

ساعت 24- معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: چنانچه در خط ولایت حرکت کنیم و همت را بالا ببریم پیروزی در تهدید و تحریم اقتصادی فعلی نیز به دست خواهد آمد و این هم لازمه‌اش این است که با بصیرت باشیم و تحت تاثیر عملیات روانی دشمن قرار نگیریم.

حبیب‌الله+سیاری.jpg
style="text-align:justify">امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در آیین اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران و خانواده‌های کارکنان آجا که روز پنجشنبه در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد، با تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور، گفت: همان‌گونه که در پایان جنگ تحمیلی پیروز شدیم، آزادگان عزیز نیز در جبهه آزادگی، پیروز شدند، چرا که دشمن بعثی نتوانست بر تفکر اسرا غلبه کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی که به پیروزی رسید، دشمنی دشمنان با ما نیز آغاز شد؛ چراکه آن‌ها نمی‌خواستند کشورمان امن باشد و برای به دست آوردن منافع از دست‌رفته‌شان ناامنی‌ها را بوجود آوردند. در همین راستا منافقین 17 هزار نفر از مردم را ترور کردند اما نتیجه‌ای برای‌شان به همراه نداشت. همچنین دشمنان برای تسلط بر این کشور جنگ تحمیلی به راه انداختند.

وی با اشاره به این‌که «پیروزی در دفاع مقدس نشان داد که می‌توان در برابر شرق و غرب ایستاد و به پیروزی هم رسید»، تصریح کرد: تهدیدات امروز با شدت بیشتری دنبال می‌شود، چون نمی‌توانند تحمل کنند که ایران تحت کنترل و سلطه‌شان نباشد؛ به همین جهت سه نوع تهدید نظامی، فرهنگی و اقتصادی را در دستور کار قرار داده‌اند.

معاون هماهنگ کننده ارتش عنوان کرد: انواع تهدیدها از دیرباز علیه جمهوری اسلامی ایران وجود داشته و دارد، لکن حفظ آمادگی های روحی و رزمی و تقویت امر بازدارندگی موجب خواهد شد هیچ دشمنی اجازه تعدی نظامی به کشورمان را به خود ندهد. تهدید دوم، جنگ نرم است که از دو دهه قبل آغاز شده و تاکنون ادامه دارد. دشمن در جنگ نرم با ما همچنان درگیر است اما برای مقابله با این تهدید دشمن تنها نسخه‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد، استفاده از مفاهیم قرآنی و حرکت در خط ولایت است.

وی ادامه داد: تهدید بعدی تهدید روز یعنی تحریم اقتصادی است؛ برای اثرگذاری بر جامعه ما تحریم‌ها را آغاز کردند که اگر اثر بگذارد، آسیب‌پذیری‌مان در برابر دشمن افزایش می‌یابد ولی چنانچه در خط ولایت حرکت کنیم و همت را بالا ببریم پیروزی در تهدید و تحریم فعلی نیز به دست می‌آید و این هم لازمه‌اش این است که با بصیرت باشیم و تحت تاثیر عملیات روانی دشمن قرار نگیریم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها